Shqiptarët janë duke u prirur gjithmonë e më shumë drejt blerjeve online. Sipas raportit të fundit të INSTAT, përgjatë vitit 2025, 45,4 % e popullsisë 16-74 vjec kanë kryer blerje nëpërmjet internetit, shifër kjo 3% më e lartë se vitit 2024.
3 mujori i fundit i vitit i cili përkon edhe me festat ka gjithmonë shifra të rritje të porosive online.
Bazuar në të dhënat e raportit, të parat renditen veshjet, këpucë dhe aksesorë që zënë 96,5% të blerjeve online, pasuar nga ushqime të përgatitura në restorante apo fastfood dhe produkte kozmetike.
Në fund të listës janë renditur elektroniket shtëpiake, të cilat zënë vetëm 20,2% të blerjeve. Ekspertët kanë nxjerrë në pah se për të gjitha kategoritë ka patur rritje të numërit të blerjeve online, duke përjashtuar produktet shtëpiake, që siç shihet nga të dhënat shitjet onlinë kanë rënë nga 33,3% në 26,6%.










