Malta, sipas të dhënave të fundit të Eurostat, është lider në Bashkimin Evropian për adoptimin e reklamave online, me mbi 60% të bizneseve që përdorin marketingun digjital.
Në përputhje me këto statistika, vetëm rreth një e katërta e bizneseve në Rumani (22.8%), Poloni (23.2%) dhe Portugali (23.6%) e kanë përqafuar këtë formë reklame.
Në nivelin mesatar, 32.6% e bizneseve në BE kanë përdorur reklamat online gjatë vitit 2024, megjithatë të dhënat ishin të paqarta për disa tregje si Belgjika, Danimarka, Estonia, Kroacia, Italia, Luksemburg, Austria dhe Suedia.
Metoda më e zakonshme e reklamimit online është ajo kontekstuale, e cila përdor informacionin nga pamjet ose fjalët kyçe të përdoruesve.
Rreth 75% e bizneseve të anketuara e shfrytëzojnë këtë metodë. Më pas, geo-targetimi, që përdor informacionin gjeografik si IP adresat për të përcaktuar shpërndarjen e reklamave sipas vendndodhjes, është përdorur nga 44.3% e kompanive.
Një tjetër metodë e zakonshme është targetimi me sjellje, e cila mbështetet në të dhënat e grumbulluara nga cookie-t e aktiviteteve të mëparshme online, dhe është përdorur nga 41.6% e bizneseve.
Sipas studimit, 45.3% e bizneseve raportuan përdorimin e metodave të tjera të targetimit të reklameve, të cilat Eurostat i përkufizon si ato që “targetojnë faqe specifike me karakteristika demografike të ndryshme” si dhe ato që “targetojnë audiencat që kanë vizituar faqe ose profile në media sociale, artikuj të financuar ose video, ose bashkëpunime të paguara me YouTubers ose influencues”.
Të dhënat e studimit vijnë nga një anketë e BE-së për përdorimin e TIC dhe tregtinë elektronike në ndërmarrje, e cila përfshin kompanitë me të paktën 10 punonjës ose individë të vetëpunësuar.
Këto statistika theksojnë disparitetet në adoptimin e reklamave online në vende të ndryshme të BE-së dhe trende që po evoluojnë ndjeshëm në këtë fushë.