Një samit i lartë industrial në Bruksel, i zhvilluar të premten, tha se Europa ka fokus të qartë strategjik në automjetet elektrike. Një burim i informuar nga bisedimet midis presidentes së Komisionit Evropian, Ursula von der Leyen, dhe përfaqësuesve të lartë të sektorit automobilistik, theksoi se “të ardhmen e kemi elektrike.” Sektori po e kupton nevojën për t’u transformuar, por prodhuesit evropianë kërkojnë fleksibilitet në implementimin e objektivave për CO2.
Brukseli ka vendosur të arrijë neutralitetin klimatik deri në vitin 2050 dhe synon të ndalojë makinat me motorë me djegie brenda vitit 2035. Megjithatë, Komisioni duket i paaftë të ndryshojë këto objektiva, pavarësisht presioneve nga biznesi dhe politikanët. CEO i Audi, Gernot Döllner, shprehu besimin se automjeti elektrik është teknologjia më e mirë për reduktimin e CO2 në transport. Ai kritikoi debatet për ruajtjen e motorëve me djegie si të dëmshme për konsumatorët.
Michiel Langezaal, CEO i Fastned, gjithashtu theksoi se Europa duhet të ketë guximin për të përballuar sfidat dhe të fokusohet në krijimin e një tranzicioni të suksesshëm drejt mobilitetit elektrik. Takimi tre-orësh ishte pjesë e “Dialogut Strategjik” mbi të ardhmen e industrisë automobilistike për të adresuar krizën aktuale, ku sektori ka vuajtur nga shitjet e dobëta dhe konkurrenca e subvencionuar nga Kina.
Sipas drejtoreshës së ACEA, Sigrid de Vries, ndarja e automjeteve elektrike në tregun e BE-së ishte vetëm 15.6% për automjetet pasagjerë dhe 9% për furgonët, dhe adoptimi masiv nuk ka ndodhur ende. Ajo tha se qeveritë nuk kanë investuar mjaftueshëm në infrastrukturë dhe se objektivat rregullatorë nuk janë më të arritshëm.
Për të bërë automjetet me zero emisione një zgjedhje të natyrshme, kompanitë automobilistike besojnë se duhet të ofrohen stimuj të qëndrueshëm për blerjen e këtyre automjeteve, duke përfshirë taksa më të drejta dhe kosto më të ulëta të ngarkesës. Gjithashtu, Europa duhet të përshpejtojë ndërtimin e infrastrukturës së ngarkesës, veçanërisht për automjetet e rënda, duke modernizuar rrjetin dhe duke reformuar tregjet e energjisë për të ulur çmimet e energjisë. Industria e automobilizmit është një themel i ekonomisë evropiane, duke punësuar mbi 13 milion njerëz dhe kontribuar rreth 7% në GDP-në e BE-së.