Eksperti i arsimit, Jonuz Salihu, ka shprehur shqetësim të thellë për nivelin alarmant të aftësive digjitale të mësimdhënësve në shkollat e Kosovës, duke theksuar se kjo ka një ndikim negativ në cilësinë e arsimit. Në një intervistë për KTV, ai evidentoi se disa mësimdhënës nuk dinë as të përdorin kompjuterin, çka e bën të vështirë integrimin e teknologjisë në procesin mësimor. Sipas tij, kjo gjendje është tepër shqetësuese në një epokë ku teknologjia është thelbësore për një arsim të mirëfilltë.
Salihu e theksoi gjithashtu se nxënësit po përdorin gjithnjë e më shumë mjete të inteligjencës artificiale, si ChatGPT, për të zgjidhur detyrat e tyre. Ai e konsideron këtë një zhvillim problematik, pasi nxënësit po shmangin angazhimin intelektual. “Ky fëmija menjëherë ka me iu qas ChatGPT-së e me ta zgjidh një detyrë matematikore”, tha ai, duke theksuar se qëllimi i detyrave është të inkurajojnë nxënësit për të menduar dhe për të zgjidhur problemi vetë.
Sipas Salihut, procesi mësimor duhet të fokusojë në zhvillimin e aftësive dhe shkathtësive të nxënësve për të përballuar sfidat e jetës, në vend që ata të mbështeten në zgjidhje të gatshme nga teknologjia. Ky qëndrim sugjeron një nevojë të thellë për të reformuar programet e trajnimit për mësuesit, në mënyrë që ata të jenë të pajisur me aftësitë e nevojshme për të udhëhequr nxënësit në një botë gjithnjë e më digjital.
Për të arritur një nivel më të lartë të cilësisë në arsim, Salihu propozon që institucionet arsimore duhet të investojnë më shumë në trajnimin e mësimdhënësve, për të siguruar që ata të jenë të mbështetur dhe të gatshëm për të përballuar kërkesat e reja të kohës digjitale. Vetëm në këtë mënyrë, ai beson se mund të arrihet një përmirësim i qëndrueshëm në sistemin arsimor të Kosovës.











