Politikani gjerman i Partisë së Gjelbër, Wolfram Günther, ka propozuar që shteti i Saksonisë të blejë një pjesë të Volkswagenit, ashtu siç e mban aktualisht E-Land-i i Saksonisë së Poshtme. “Një përqindje prej një përqind nga Volkswagen do të na jepte të drejtën për një vend në bordin mbikëqyrës,” tha Günther për mediat lokale. Sipas tij, një përqindje e tillë do të kushtonte rreth gjysmë miliard euro, një shumë që ai beson se shteti ka mundësi ta sigurojë.
Volkswagen Sachsen GmbH, që operon në qytetet Zwickau, Chemnitz dhe Dresden, është një komponent kyç i ekonomisë saksoniane dhe punëson mbi 11,000 njerëz. Propozimi i Günther vjen në një kohë kur Volkswagen po përballet me reforma dhe ulje kostosh, duke planifikuar dhjetëra mijëra reduktime punësimi deri në vitin 2030. Fabrikat në Saksoni do të kenë efekt më të madh nga këto ulje, sidomos fabrika në Zwickau, ku do të transferohen linjat e prodhimit në Wolfsburg.
Saksonia, në mënyrë të veçantë përmes Günther, po shikon të fokusohet në teknologjitë klimatike dhe mobilitetin elektrik. Fabrika në Zwickau ishte e para që kaloi plotësisht në prodhimin e makinave elektrike. Partia e Gjelbër luan një rol të rëndësishëm në parlamentin sakson, dhe tashmë ka ndihmuar qeverinë CDU-CSU në miratimin e një buxheti dyvjeçar, që mund të përdoret për të kërkuar një 1% të aksioneve në Volkswagen.
Ndërkohë, vonesat e mundshme nga humbjet e vendeve të punës nga Volkswagen mund të kenë pasoja të rëndësishme në Saksoni. E-Landi i Saksonisë së Poshtme, me 11.8% të kapitalit dhe 20% të të drejtave të votës, ka abilitetin të bllokojë vendime kyçe për shkak të një ligji të veçantë të miratuar në vitin 1960. Ndryshimet e përjetuara nga ky ligj në institucionet e BE-së kanë zvogëluar disa nga kufizimet origjinale, por ndihmojnë në ruajtjen e një vetoje efektive nga Saksonia e Poshtme.
Pjesa e opozitës, Alternativa për Gjermaninë (AfD), gjithashtu ka një ndikim të konsiderueshëm në parlamentin sakson, sidomos në Chemnitz, dhe shumë analistë e lidhin forcën e saj me frustrimet për deindustrializimin dhe rënien e standardeve të jetesës. Të gjitha këto mund të përkeqësohen më tej nga uljet e mëdha të vendeve të punës në Volkswagen.








