Kompania ajrore me kosto të ulët, Ryanair, njoftoi në shtator se nga data 12 nëntor do të pranojë vetëm karta bordimi në formë dixhitale.
Pasagjerët duhet të kryejnë check-in online dhe të gjenerojnë kartën e bordit përmes aplikacionit myRyanair.
Sipas rregullave të reja, kartat e bordit të printuara nuk do të pranohen, përveç rasteve të veçanta si për pasagjerët që nuk disponojnë një smartphone.
Ky ndryshim ka ngritur shqetësime në Portugali, ku Autoriteti Kombëtar i Aviacionit Civil (ANAC) paralajmëron se masat e reja mund të cënojnë të drejtat e pasagjerëve.
Pas analizimit të informacionit të ofruar nga Ryanair, ANAC njoftoi se kompania ka synim të garantojë të drejtat e të gjithë udhëtarëve, përfshirë ata me aftësi të kufizuara dhe personat pa pajisje inteligjente.
Megjithatë, autoriteti portugez i ka kujtuar Ryanair disa detyrime ligjore për të shmangur shkeljet ndaj pasagjerëve.
ANAC thekson se kompania nuk mund të ndalojë imbarkimin e pasagjerëve me një rezervim të vlefshëm që kanë kryer check-in, vetëm sepse nuk kanë një kartë bordimi dixhitale. Po ashtu, ajo nuk duhet të aplikojë tarifa shtesë për kartat fizike të bordimit.
Ryanair ka konfirmuar se udhëtarët në Portugali mund të kërkojnë një kartë të printuar pa pagesë në pikat e check-in në aeroport, mjafton që të kenë përfunduar regjistrimin online.
Kjo nënvizon se pasagjerët nuk kanë nevojë të justifikojnë mungesën e një versioni dixhital — si p.sh. humbja e telefonit — për të u lejuar të hipin në avion.
ANAC ka deklaruar se do të vazhdojë të monitorojë nga afër situatën për të siguruar respektimin dhe mbrojtjen e plotë të të drejtave të pasagjerëve në transportin ajror.











