Gjatë ditës së hënë, La Liga ka publikuar shpërndarjen zyrtare të të ardhurave nga të drejtat audiovizive për sezonin 2024-25, duke shpërndarë një total prej 1.432 miliardë eurosh midis Divizionit të Parë dhe të Dytë. Edhe pse kjo shifër ka pësuar një rënie krahasuar me 1.498 miliardë eurot e sezonit të kaluar, zhvillimi kryesor është se Real Madridi ka marrë fronin si ekipi që përfiton më shumë, duke lënë pas Barcelonën. Pavarësisht se Barcelona është kampionia në fuqi, ajo ka parë një rënie më të ndjeshme të të ardhurave të saj, ndërsa rivalët e Madridit kanë arritur ta “zbusin” goditjen financiare më mirë se kushdo tjetër.
Në detaje, Real Madridi do të përfitojë 157.52 milionë euro, një rënie e lehtë nga 159.55 milionët e vitit të kaluar. Nga ana tjetër, pjesa e Barcelonës ka pësuar një zbritje më të madhe, duke rënë nga 162.49 milionë në 156.45 milionë euro. Një faktor që ka ndikuar negativisht në mundësitë e Madridit për të fituar edhe më shumë është qëndrimi i tyre konfrontues me La Ligën; klubi ka refuzuar të bashkëpunojë me protokollin e ri audioviziv që shpërblen ekipet që lejojnë kamera në dhomat e zhveshjes ose japin më shumë intervista para dhe pas ndeshjeve. Sipas drejtuesve madrilenë, këto hapësira duhet të komercializohen nga vetë klubet dhe jo nga liga, një betejë ligjore që u ka kushtuar atyre të ardhura më të ulëta në këtë ndarje.
Atlético Madrid renditet si forca e tretë me 108.17 milionë euro, edhe pse edhe ata kanë parë një rënie në krahasim me 117.89 milionët e sezonit paraprak. Megjithatë, jo të gjithë kanë pasur humbje; ekipe si Girona kanë parë rritje të ndjeshme, duke arkëtuar 55.64 milionë euro pas sezonit të tyre historik. Në Divizionin e Dytë, totali i shpërndarë ishte 173.3 milionë euro, ku Cádiz përfitoi shifrën më të lartë prej 22.62 milionë eurosh, falë “jastëkut” financiar që u jepet ekipeve që bien nga kategoria kryesore për të lehtësuar goditjen ekonomike.
Sistemi i shpërndarjes bazohet në një formulë ku gjysma e parave ndahet në mënyrë të barabartë mes 20 skuadrave. Pjesa tjetër llogaritet në bazë të rezultateve sportive të pesë viteve të fundit (ku performanca më e fundit peshon 35%) dhe në bazë të impaktit social të çdo klubi. Ky impakt matet përmes shitjes së biletave dhe kontributit që jep çdo ekip në gjenerimin e të ardhurave nga transmetimet televizive. Ndonëse këto shifra tregojnë një rënie të përkohshme, La Liga ka siguruar tashmë një kontratë të re për periudhën 2027-2032 që pritet të rrisë fitimet me 60 milionë euro më shumë për çdo sezon.











