Në seancën e parë plenare të Kuvendit të ri, që dolën nga zgjedhjet e 11 majit, vëmendja ishte e fokusuar te mungesa e drejtuesit të SPAK, Altin Dumani. Kjo situatë krijoi diskutime dhe spekulime rreth arsyeve që e ndaluan atë të merrte pjesë në hapjen e legjislaturës së re, e cila është një ngjarje e rëndësishme për funksionimin e institucioneve të vendit.
Mediat kërkuan një sqarim zyrtar nga SPAK, i cili shpjegoi se Dumani kishte një agjendë të paracaktuar që e kishte penguar të ishte prezent. “Drejtuesi i Prokurorisë së Posaçme, z. Altin Dumani, për shkak të një agjende të paracaktuar e pati të pamundur të ishte i pranishëm në seancën çelëse të legjislaturës së re parlamentare,” thekson përgjigjia e SPAK.
Mungesa e Dumanit, ndonëse e justifikuar me arsye të punës, ka ngritur pyetje rreth koordinimit dhe bashkëpunimit të institucioneve të drejtësisë me parlamentin. Disa analistë kanë vërejtur se kjo situatë mund të ketë pasoja në lidhjet mes këtyre dy institucioneve. Vlerësimet e ekspertëve sugjerojnë se komunikimi dhe bashkëpunimi i ngushtë mes institucioneve është thelbësor për përmirësimin e gjendjes së rendit dhe drejtësisë në vend.
Kjo ngjarje ndodh në një kohë delikate për Shqipërinë, e cila është përballë sfidave të shumta në drejtësi dhe luftën kundër krimit të organizuar. Vitin e kaluar, SPAK u krijua me qëllimin për të forcuar strukturat e hetimit dhe për të garantuar një sistem të drejtësisë më të efektshëm dhe të besueshëm. Mungesa e liderit të një prej institucioneve më të rëndësishme në këtë drejtim gjatë një eventi kaq të rëndësishëm, është një mesazh që ndoshta do të ndikojë në perceptimin publik mbi efikasitetin e institucioneve.
Në përfundim, mungesa e Altin Dumanit është një ngjarje që tregon nevojën për një koordinim më të mirë mes institucioneve të drejtësisë dhe politikes, veçanërisht në momente kyçe si hapja e një legjislature të re.










