Një aksident i rëndë rrugor, i ndodhur mbrëmjen e 28 qershorit 2025 në zonën e Urës së Dajlanit në Durrës, që solli vdekjen e peshkatarit 55-vjeçar Arben Byku, nuk u publikua asnjëherë në media dhe nuk u pasqyrua me asnjë kronikë apo njoftim zyrtar për publikun. Byku u përplas nga një automjet tip Range Rover, i drejtuar nga 35-vjeçari Enio Likmeta, dhe u dërgua në Spitalin Ushtarak në Tiranë, ku qëndroi për rreth tre javë pa u identifikuar dhe pa praninë e familjarëve, të cilët ndërkohë e kërkonin si person të humbur.
Pas vdekjes, trupi i tij u dërgua në morgun e Tiranës si person i paidentifikuar, ku qëndroi për javë të tëra, derisa u gjet rastësisht nga familjarët, rreth një muaj pas zhdukjes.
Familjarët deklarojnë se gjatë gjithë kësaj kohe janë drejtuar vazhdimisht në Komisariatin e Policisë së Plazhit në Durrës, në Komisariatin e Durrësit dhe në Spitalin e Durrësit, ku janë siguruar nga oficerë të policisë se nuk rezultonte asnjë informacion për Arben Bykun dhe se nuk kishte ndodhur asnjë aksident i tillë.
Ndërkohë, oficeri i policisë gjyqësore (OPGJ) Arjan Qesja deklaron se identifikimi do të kishte qenë i menjëhershëm nëse Stacioni i Policisë së Plazhit do të kishte njoftuar për zhdukjen e 55-vjeçarit, duke theksuar mungesën e theksuar të koordinimit mes institucioneve. Hetimi ka nxjerrë në pah tre akte ekspertize me përfundime diametralisht të kundërta lidhur me shpejtësinë e mjetit në momentin e aksidentit.
Ekspertiza e parë flet për një shpejtësi rreth 44 km/h.
Ekspertiza e dytë, e firmosur nga dy ekspertë, e vlerëson shpejtësinë nën 50 km/h, duke ia atribuar përgjegjësinë kryesisht këmbësorit.
Ndërsa ekspertiza e tretë, e kryer nga eksperti Evald Jaho, përllogarit shpejtësinë rreth 73–75 km/h, dyfish mbi kufirin e lejuar prej 40 km/h, dhe konkludon se aksidenti do të ishte shmangur nëse mjeti do të qarkullonte me shpejtësinë e lejuar./Piranjat










