Yjet mbi fanellat e futbollit janë shndërruar në një simbol global të nderit, një mënyrë e thjeshtë por të fuqishme për të treguar arritjet më të mëdha të një klubi ose kombi. Ky fenomen nisi në Itali, kur Juventus, në vitin 1958, vendosi një yll të artë mbi logo për të festuar titullin e dhjetë në Serie A. Kjo praktikë u shpërnda shpejt, me klube të tjera italiane që po ashtu vendosnin një yll për çdo dhjetë tituj të fituar.
Në kohë, zakoni u përhap edhe në nivel ndërkombëtar, me skuadrat kombëtare që filluan të përdorin yje për të shënuar arritjet e tyre më të mëdha, veçanërisht ato në Kupën e Botës. Brazili ka pesë yje për dominimin e tij, ndërsa Anglia ka një për triumfin e saj në vitin 1966.
Por çfarë simbolizojnë tre yjet mbi crest-in e Galatasaray? Në futbollin turk, çdo yll i artë përfaqëson pesë tituj të Super Ligës. Në sezonin e kaluar, Galatasaray arriti të fitojë titullin e 25-të, duke u bërë ekipi i parë dhe i vetëm turk që ka të drejtën të mbajë një yll të pestë mbi crest-in e tij. Kjo fitore nuk ishte vetëm një tjetër trofe, por gjithashtu forcoi dominimin e klubit në Super Lig dhe u dha më shumë prestigj në futbollin evropian.
Me dy ndeshje për të luajtur dhe me tetë pikë përpara rivalëve të tyre më të ngushtë, Fenerbahçe, Galatasaray festoi këtë arritje me një entuziazëm të madh. Rivali i tyre Fenerbahçe vazhdon të qëndrojë me 19 tituj, ndërsa Beşiktaş ka 16. Për tifozët e Galatasaray, ylli i pestë është shumë më tepër se një thurje, është një simbol krenarie që ndezi festat në rrugët e Turqisë.
Për sezonin 2025-26, fanella e re e Galatasaray ka një dizajn klasik gjysmë-gjysmë, me ngjyrë portokalli në njërën anë dhe të kuqe të thellë në anën tjetër. Ekipet do të lansohen më 26 Qershor 2025, duke ofruar kohë për tifozët për të përgatitur veten për një tjetër sezon, me shpresën për të fituar trofe të rinj. Çmimi për fanellën e re variokon, por është rreth 85 £ (rreth 100 €) për versionin e të rriturve në faqen zyrtare të Puma.