Që prej ditës së hënë, qarkullimi i monopatinave elektrike është ndaluar në Shqipëri, megjithatë, këto mjete ende janë të pranishme në rrugët e Tiranës. Rreth këtyre mjeteve është shkaktuar një debat i fortë mes autoriteteve lokale dhe qytetarëve. Policia ka intensifikuar kontrollet dhe sekuestrimet, por disa qytetarë nuk janë bindur t’i ndalin përdorimin e monopatinave.
Kryetarja e komanduar e bashkisë Tiranë, Anuela Ristani, e ka shprehur hapur mendimin se ndalimi nuk është një vendim i këtij institucioni. Gjatë një mbledhje të këshillit bashkiak, ajo theksoi se Vetë nuk është pro ndalimit të mjeteve që s’përdorin karburant. Ristani kërkoi që bashkia të ofronte alternativat e duhura për qytetarët që kanë investuar në blerjen e monopatinave, duke përmendur transportin publik, korsitë e biçikletave, si dhe zgjerimin e trotuareve si zgjidhje.
Përfaqësuesit e opozitës e vënë theksin te mungesa e komunikimit mes bashkisë dhe Ministrisë së Brendshme në lidhje me këtë vendim. Dorian Teliti, një nga këshiltarët, kërkoi të dija se nëse bashkia ishte e angazhuar në hapjen e një debati për këtë çështje, por Ristani sqaroi se nuk kishte pasur korrespondencë zyrtare në lidhje me ndalimin.
Ndalesa e monopatinave është vendosur për të garantuar sigurinë publike, pas shqetësimeve në lidhje me rrezikun që ato paraqisnin. Ministria e Brendshme ka shpallur se ky ndalim do të jetë përkohësor, deri në hartimin e një rregulloreje që do të përcaktojë qartë kushte si hapësirat e përdorimit dhe kriteret për moshën e përdoruesve.
Ashtu siç raportojnë mediat, diskutimet dhe mosmarrëveshjet mbi ndalimin e monopatinave gjithashtu reflektojnë një tension në marrëdhëniet midis institucioneve të qeverisjes lokale dhe autoriteteve qendrore, dhe rrisin pyetje mbi politikat e transportit urban në Tiranë.










