Giorgio Armani, ikona e modës italiane, ndërron jetë më 4 Shtator 2025, në moshën 91-vjeçare, dhe lë pas një trashëgimi të jashtëzakonshme. Më shumë se kaq, pasuria e tij të cilën Forbes e vlerëson mes 11 dhe 13 miliardë euro, konfirmon ndikimin e tij në botën e modës. Grupi Armani zhvillon një xhiro vjetore prej 2,4 miliardë eurosh dhe i ka punësuar 8,700 punonjës, por mbetet një kompani private, pa praninë në bursë.
Armani, i njohur për filozofinë e tij jetësore dhe biznesore, thekson se “eleganca është për t’u kujtuar” dhe “stili është diçka që çdo individ duhet ta ruajë”. Ai nuk ka shenja direkte trashëgimie, por ka tre nipër e mbesa dhe një motër, të cilët janë pjesë e këshillit të administrimit të kompanisë. Një testament i cili pritet të hapet, do të sqarojë se si do të menaxhohet pasuria e tij pas vdekjes, me Fondacionin Armani që pritet të luajë një rol të rëndësishëm në këtë proces.
Historikisht, idetë e Armanit për trashëgiminë e tij janë ndikuar nga dëshira që kompanisë së tij t’i ruhet identiteti dhe stili. Në vitin 2023, statuti i ri i Giorgio Armani S.p.A. siguroi një plan që do të mundësojë vazhdimësinë e markës pas vdekjes së tij, duke përfshirë kontrolle të forta mbi menaxhimin dhe strategjitë e biznesit.
Edhe pse kombinimi i xsigeve do të favorizojë disa aksionerë, si ata të kategorive A dhe F, kjo do të ndihmojë në ruajtjen e qeverisjes së fortë dhe në mbajtjen e vlerave themelore të kompanisë. Statuti i kompanisë tregon gjithashtu angazhimin për një menaxhim të kujdesshëm dhe për avancimin e vazhdueshëm të emrit Armani globalisht.
Në përmbyllje, Armani ishte jo vetëm një stilist, por edhe një vizionar që ndryshoi përfundimisht peizazhin e modës dhe e la një trashëgimi të pasur në kulturën italiane dhe globale. Pjesa më e rëndësishme e trashëgimisë së tij mbetet parimi: “stili i pakrahasueshëm.”