Novo Nordisk, një kompani daneze farmacutike, njoftoi se do të shkurtojë 9,000 vende pune duke rishikuar përfitimet e saj për herë të tretë këtë vit. Kjo vendim vjen për shkak të rritjes së konkurrencës në tregun e barnave për humbjen në peshë, që ka ndikuar në produktet e saj kryesore, Ozempic dhe Wegovy.
Rreth 5,000 nga këto vende pune do të eliminohen në Danimarkë, ndërsa kompania planifikon të kursejë rreth 8 miliardë DKK (1.1 miliardë euro) deri në vitin 2026. Novos ka ulur parashikimin e rritjes së fitimit të saj operativ në 4-10% për këtë vit, nga një vlerësim i mëparshëm prej 10-16%.
CEO Mike Doustdar nënvizoi se transformimi i kompanisë është një përgjigje ndaj kërkesës së rritur globale dhe konkurrencës gjithnjë e më të fortë. Ai përmendi rivalët si Eli Lilly, që po ofrojnë versione më të lira të barnave, duke e bërë tregun më të vështirë për Novo. Kjo ndodhi pas një periudhe të vështirë për kompaninë, e cila ishte thelluar nga dështimi në provat klinike për CagriSema, një ilaç eksperimental për humbjen në peshë.
Analisti Russ Mould nga AJ Bell theksoi se Novo Nordisk po paguan çmimin për dështimin në garën për të ofruar ilaçin më efikas në tregun e barnave për humbjen në peshë. Ai shtoi se dështimet në provat klinike kanë ndikuar negativisht në vlerën e tregut të kompanisë, duke shkaktuar humbje të mëdha dhe duke çuar në shkarkimin e CEO-së të mëparshëm, Lars Fruergaard Jorgensen.
Mould e cilësoi këtë shkurtim vendeve si një përgjigje klasike ndaj pengesave strategjike, me qëllim që të rikthente fokusin e kompanisë te ajo që bën më mirë, duke reduktuar dhe kostot. Pavarësisht situatës, aksionet e Novo u rritën me më shumë se 2% në tregun e Copenhagës.