Britanikët po kalojnë një pjesë të madhe të ditës në internet, dhe gjysma e kësaj kohe shkon në platformat e dy kompanive – Meta dhe Alphabet – sipas një raporti të ri nga rregullatori britanik i internetit, Ofcom.
Të dhënat nga mbi 10 mijë të rritur tregojnë se britanikët shpenzojnë mesatarisht 4.5 orë online çdo ditë, ndërsa 2 orë e 18 minuta prej tyre – ose 51% – i kalojnë në platformat Facebook, Instagram, WhatsApp, Google dhe YouTube.
Raporti tregon se 99% e britanikëve përdorin një platformë të Google, ndërsa 97% përdorin një shërbim të Meta.
Koha e shpenzuar në YouTube është rritur në 51 minuta në ditë, krahasuar me 47 minuta një vit më parë.
Facebook përdoret mesatarisht 43 minuta, ndërsa Instagram 20 minuta në ditë. Analiza nuk përfshin shikimin e YouTube përmes televizorit.
Për sa i përket mesazheve, dominimi i Meta është i dukshëm: 90% e përdoruesve online përdorin WhatsApp, që korrespondon me rreth 44.2 milion persona, ndërsa 58% përdorin Messenger, afro 28.3 milion përdorues.
Në fushën e kërkimeve, Google mbetet lider absolut, me mbi 3 miliard kërkesa mujore nga përdoruesit e Chrome.
Ndërkohë, përdorimi i mjeteve të inteligjencës artificiale është në rritje, me ChatGPT që regjistroi 252 milion vizita brenda një muaji.
Megjithatë, aplikacionet si Gemini dhe Claude ende nuk e kanë arritur popullaritetin e kërkimeve tradicionale në Google.










