Sistemi i arsimimit në vendet e Bashkimit Evropian po përballet me sfida të mëdha, veçanërisht në lidhje me financimin publik. Sipas të dhënave nga Eurostat, shpenzimi mesatar për arsim, përfshirë arsimimin para-shkollor dhe atë të lartë, është reduktuar në 4.66% të PBB-së, niveli më i ulët që nga viti 2013. Kjo situatë po ndikon më shumë vendet si Kroacia, e cila shpenzon vetëm 1.54% të PBB-së për arsim dhe ka reduktuar financimet me 2.38% nga viti 2019 deri në 2022.
Shtetet nordike si Suedia, Islanda dhe Belgjika shpenzojnë më shumë, me Suedinë që kryeson me gati 7% të PBB-së. Shpenzimet publike për arsim shpërndahen kryesisht në arsimimin fillor dhe atë të mesëm të ulët, që zënë 40.6% të totalit. Arsimi tertiar kap një çerek të shpenzimeve, ndërsa arsimi para-shkollor merr vetëm 11.4%.
Ndihma financiare për nxënësit në Evropë është në forma të ndryshme si bursa, kredi dhe ndihma për prindërit. Mesatarja vjetore e ndihmës për nxënësit e shkollave të mesme është rreth 1,766 euro për nxënës, ndërsa për ata të arsimit të lartë, kjo shifër është shumë më e lartë në vende si Norvegjia dhe Danimarka, që japin mbi 8,000 euro në vit.
Përkundër këtyre shifrave, disa vende si Greqia, Kroacia dhe Republici Çeke ofrojnë ndihma shumë të ulta. Shumica e ndihmës financiare ofrohet nëpërmjet bursave për studentë; megjithatë, në vende si Holanda, Suedia, Norvegjia dhe Islanda, këto ndihma shpesh janë në formë kredish studentore.
Përballë një trendi të tillë, shumë ekspertë shprehin shqetësim për mbështetje në rritje për arsimimin, duke theksuar rëndësinë që ka investimi në arsim për zhvillimin e qëndrueshëm ekonomik dhe social të vendeve. E ardhmja e sistemit të arsimimit në BE duhet të përqendrohet në rritjen e financimeve për të siguruar mundësi të barabarta për të gjithë nxënësit.