Një gjykatë spanjolle ka vendosur që Meta, kompania mëmë e Facebook-ut dhe Instagram-it, të paguajë mbi 540 milionë euro për shkelje të rregullave të mbrojtjes së të dhënave dhe “konkurrencë të padrejtë”. Ky vendim i rëndësishëm erdhi pas një padie nga disa media spanjolle, përfshirë anëtarët e Shoqatës së Medias (AMI), të cilët argumentuan se Meta kishte përdorur të dhënat e përdoruesve pa pëlqimin e tyre nga 2018 deri në 2023 për të krijuar profile reklamuese dhe për të përfituar ndjeshëm financiarisht, duke minuar kështu mediat lokale që respektuan ligjet e privatësisë.
Gjykata Tregtare e Madridit e gjeti Metën të përgjegjshme për marrjen e një avantazhi të konsiderueshëm përmes reklamave në platformat e saj sociale, duke e konsideruar këtë veprim në kundërshtim me Rregulloren e Përgjithshme për Mbrojtjen e të Dhënave (GDPR). Sipas vendimit, Meta do të paguajë 479 milionë euro për 87 botues spanjollë të mediave dixhitale, si dhe mbi 60 milionë euro në interesa të papaguara. Po ashtu, vendimi përfshin dhe kompensimin për agjencinë e lajmeve Europa Press, e cila nuk është anëtare e AMI-t.
Ky vendim është pritur si një “fitore vendimtare për gazetarinë, konkurrencën dhe demokracinë” nga AMI. Nga ana tjetër, Meta ka shprehur synimin për të apeluar kundër këtij vendimi, e cila e konsideron “të pabazuar” dhe pretendon se e respekton të gjithë legjislacionin në fuqi. Gjigandi i teknologjisë ka theksuar gjithashtu se ofron mjete të ndryshme për përdoruesit për të kontrolluar përvojën e tyre në shërbimet e ofruara.
Ky rast përfaqëson sfida të shumta për platforma të mëdha sociale në lidhje me shkeljet e privacisë dhe etikat e reklamimit, duke nxjerrë në pah rëndësinë e rregulloreve të forta për mbrojtjen e të dhënave dhe të drejtave të përdoruesve. Vendimi mund të ketë pasoja të konsiderueshme për të ardhmen e operimeve të Metës dhe modelit të saj të biznesit në Evropë.











