Marrëveshja e Gjelbër e BE-së ka hasur një pranimin të përzier nga industria e automjeteve në Evropë, e cila po përballet me kërkesa të reja për të reduktuar emetimet e CO2 dhe për të eliminuar automjetet me motor me djegie të brendshme (ICE) deri në vitin 2035. Negociatat e ardhshme për qëllimin klimatike të vitit 2040, që synon të reduktojë emetimet me 90%, po e shtyjnë sektorin të përshpejtojë prodhimin e automjeteve elektrike (EV), ndonëse blerësit janë të pasigurt.
Industria e automobilave në BE, e cila ka një traditë të gjatë në prodhimin e automjeteve me ICE, ndodhet në një situatë të vështirë, duke u përpjekur të përshtatet me kalimin në një ekonomi më të gjelbertë dhe të konkurrojë me fuqitë e mëdha si Gjermania, e cila po ndjen goditjet. Ndërkohë, ndonëse ka një objektiv të ndërlikuar për reduktimin e emetimeve me 55% deri në vitin 2030 dhe 100% deri në vitin 2035, disa ligjvënës si Jens Gieseke nga grupi EPP në Parlamentin Evropian, kanë shprehur kundërshtime ndaj ndalimit total të ICE-ve, duke kërkuar një sistem që njeh përdorimin e karburanteve të neutralizuara.
Me emergjencën e Kinës si një eksportues global të automjeteve elektrike, tregu evropian është përballur me një mbipopullim të markave, anipse prodhuesit vendas po vazhdojnë të përballen me vështirësi. Sipas Institutit Fraunhofer, shitjet e EV-ve në BE kanë rënë, duke i lënë prodhuesit të shqetësuar për të ardhmen. Gieseke theksoi humbjen e 51,000 vendeve të punës në sektorin automobilistik të Gjermanisë si rezultat i kalimit në elektrik, duke argumentuar se një rishikim i standardeve CO2 është thelbësor.
Grupi më i madh i lobimit të industrisë së automjeteve në Evropë, ACEA, ka shprehur shqetësime në lidhje me mungesat strukturore që pengojnë prodhimin dhe pranimin e automjeteve pa emisione. Ata kërkojnë përmirësime në infrastrukturën e ngarkesave dhe një ambient konkurrues për prodhim, si dhe energji të gjelbër të aksesueshme.
Në një kontekst të ngjashëm, zgjedhjet në Gjermani kanë dëshmuar një ndryshim në politikën klimatike nën drejtimin e kancelarit të ri, Friedrich Merz, i cili paralajmëroi për pasojat që sjellin rregullat rigoroze të CO2 për industrinë e automobilave. Disa profesionistë në Shëndetësi dhe Mjekësi nga Evropa kanë shprehur shqetësim për shëndetin publik, duke paralajmëruar rreth rrezikut nga polutantët që ndodhin për shkak të djegies së karburanteve fosile. Kjo përplasje midis sektorit automobilistik dhe atyre që mbrojnë objektivat klimatike, do të jetë e rëndësishme për muajt në vazhdim.