Cilësia po bie
Shumë konsumatorë mendojnë se produktet e luksit nuk justifikojnë më çmimet gjithnjë në rritje. Çanta apo veshje që dikur zgjatnin për vite, sot fillojnë të konsumohen pas vetëm disa muajsh. Përdorimi i materialeve më të lira dhe prodhimi i zhvendosur jashtë ka zhdukur atë kujdes artizanal që dikur e bënte luksin të veçantë.
Mbiekspozimi
Ekskluziviteti i luksit po humbet nga reklamat e pafundme dhe nga prania e tepërt e influencuesve. Të njëjtat produkte shfaqen kudo në rrjete sociale, duke i bërë të duken të zakonshme. Në vend që të frymëzojnë ëndrra, kjo mbingopje i ka bërë markat të humbasin atë ndjesi të veçantë që kishin dikur.
Çmimet e paarsyeshme
Çmimet janë rritur disa herë gjatë dekadës së fundit, shpesh pa një përmirësim të dukshëm në dizajn apo cilësi. Përkundrazi, shumë blerës shohin një ulje të standardeve. Kjo ka krijuar një boshllëk mes asaj që paguan dhe asaj që realisht merr, një ndjenjë që po largon gjithnjë e më shumë klientë.
Humbja e kreativitetit
Shumë koleksione sot duken të ngjashme me njëri-tjetrin, duke humbur origjinalitetin dhe vizionin artistik. Presioni për të nxjerrë vazhdimisht koleksione të reja ka çuar në ide të ricikluara, që shpesh perceptohen si të mërzitshme. Në një industri ku arti dhe kreativiteti janë thelbi i vlerës, kjo mungesë është e rrezikshme.
Kur fitimi vlen më shumë se produkti
Gjithnjë e më shumë njerëz besojnë se kompanitë gjigante të luksit mendojnë vetëm për fitimin dhe jo për produktin. Identiteti i markave është zbehur, cilësia është sakrifikuar, ndërsa marketingu i tepruar duket si një mashtrim për të mbajtur shitjet. Ky zhgënjim ka krijuar një shkëputje emocionale nga markat që dikur respektoheshin për mjeshtërinë e tyre.
Mesa duket, “luks” nuk është më një logo në çantë apo një fustan që kushton një pasuri. Luks është të ndihesh mirë me atë që vesh, të dish që ka vlerë, që ka histori dhe që nuk ka nevojë të të bërtasë për të të bindur!