Në datën 25 Shtator 2025, në ujërat përballë bregdetit të Afrikës Perëndimore, dy anije të marinës franceze kapën rreth 10 ton kokainë që kishte një vlerë prej 519 milion eurosh.
Këtë e konfirmoi Prefektura e Maritimëve të Atlantikut të Francës, e cila theksoi se ky operacion i suksesshëm u mundësua falë bashkëpunimit të ngushtë midis aktorëve kombëtarë dhe ndërkombëtarë.
Përpara se të ndodhte kapja, marina franceze kishte marrë informacione nga Zyra e Antidrogës në Francë (OFAST) dhe nga Agjencia Kombëtare e Krimit në Mbretërinë e Bashkuar.
Gjithashtu, ndihma erdhi nga Qendra e Analizës dhe Operacioneve Marittime (MAOC-N), një iniciativë që përfshin Belgjikën, Britaninë, Francën, Gjermaninë, Irlandën, Italinë, Spanjën, Holandën dhe Portugalinë. Si rezultat, marina franceze gjeti 9.6 ton kokainë në një anije peshkimi pa flamur.
Anijet që morën pjesë në këtë operacion ishin të angazhuara në Operacionin Corymbe, një mision naval afatgjatë në Gjirin e Guinesë që lufton piraterinë dhe trafikimin e drogës.
Admirali Nicolas Vaujour, kreu i marinës franceze, njoftoi se brenda tetë muajve të parë të vitit, ishin kapur 45 ton kokainë në këtë zonë, shifra më e lartë ndonjëherë. Kjo përfshinte kapjen e gati 6 ton kokainë nga një anije peshkimi më 29 Gusht, operacion i cili u realizua pas ndarjes së informacionit nga Britania e Madhe dhe SHBA, dhe me mbështetje nga policia e Brazilit dhe MAOC-N.
Bregu i Afrikës Perëndimore është një rrugë kyçe për trafikimin e drogës, sidomos kokainës që vjen nga Amerika e Jugut në Europë. Viti i kaluar pa kapjen e tretë më të madhe të kokainës në botë në Gjirin e Guinesë, me marinën franceze që kapte 10.7 ton të drogës.
Ndërkohë, në vitin 2024, incidentet e piraterisë dhe të ndihmës së armatosur në këtë zonë ranë me 90% krahasuar me vitin 2020, megjithatë, raportet tregojnë se aktivitetet e tjera të paligjshme vazhdojnë të lulëzojnë për shkak të pozicionit gjeografik të rajonit, duke e bërë atë një portë ideale për trafikimin ilegal.