Presidenti francez Emmanuel Macron njoftoi së fundmi se Kina ofron një version më edukativ të TikTok për fëmijët e saj, ndërsa versioni i disponueshëm në Evropë është, sipas tij, i dizajnuar për të “shkëputur” mendjet e të rinjve.
Kjo deklaratë ka ngritur pyetje mbi dallimet në përmbajtjen e aplikacioneve midis dy rajoneve.
Një studim i kryer nga platforma “The Cube” analizoi përmbajtjen e dy varianteve të TikTok për të verifikuar nëse pretendimet e Macronit kishin bazë.
Një nga shqetësimet kryesore ishte ndikimi i mediave sociale mbi zhvillimin e fëmijëve në Evropë dhe mënyrat se si platformat e bëjnë përmbajtjen më atraktive për të rinjtë.
Raporti tregon se versioni kinez i TikTok, i njohur si Douyin, përqendrohet më shumë në edukim dhe zhvillimin e aftësive, duke ofruar video që stimulojnë mësimin dhe kreativitetin.
Në kontrast, versioni evropian ka më shumë përmbajtje argëtuese dhe shpesh pa një qëllim edukativ të qartë.
Kjo përplasje në përmbajtje nuk është thjesht teknologjike, por ka edhe dimensione kulturore dhe sociale.
Disa ekspertë paralajmërojnë se fokusi mbi argëtimin mund të ndikojë negativisht tek fëmijët, duke i bërë ata më pak të angazhuar në aktivitete që nxisin mendimin kritik dhe kreativitetin.
Raporti gjithashtu sugjeron se kjo situatë përfaqëson një sfidë më të gjerë për të rinjtë evropianë, ku informacioni dhe argëtimi shpesh formësojnë perceptimet e tyre mbi botën.
Debati për etikën e përdorimit të TikTok dhe ndikimin e tij mbi brezin e ri bëhet më i rëndësishëm se kurrë, duke nënvizuar nevojën për rregullime më të forta për të mbrojtur fëmijët në Evropë.










