Machu Picchu dhe Problemet e Transportit
Machu Picchu, një nga vendet më të njohura turistike në Peru dhe një trashëgimi botërore e UNESCO-s, tërheq mbi 1.6 milionë vizitorë çdo vit. Megjithatë, arritja në këtë qytet të lashtë inkas është një sfidë, përveçse kërkon një udhëtim të gjatë me tren dhe autobus, shpesh përballen edhe me ngjarje protestuese. Kohët e fundit, rreth 1,400 turistë u bllokuan dhe u deshën të evakuoheshin për shkak të një konflikti rreth autobusëve që transportojnë vizitorët.
Cristian Alberto Caballero Chacón, kreu i operacioneve për kompaninë e autobusëve Consettur, që ka ofruar transport për më shumë se 30 vjet, shpjegon se konflikti rrjedh nga humbja e licencës ndaj një kompanie rivale. Ndërkaq, këta autobusë janë mënyra e vetme për të arritur Machu Picchu, përveç një ecjeje për dy orë, e cila është shumë e vështirë.
Protestat lokale filluan pas vendimit të autoriteteve për të transferuar licencën e autobusëve nga Consettur te kompania San Antonio de Torontoy. Protestuesit, të frustrimin për një proces të padëshiruar licitimi, bllokuan linjën hekurudhore që çon në Aguas Calientes, duke detyruar autoritetet të evakuojnë turistët me trena të veçantë.
Preçizimi i situatës është i ndërlikuar; shumë banorë duan të kenë akses në të ardhurat nga shërbimi i transportit, ndërsa Caballero pohon se Consettur nuk është një monopol, por një bashkëpunim midis 12 kompanish lokale. Ndërkohë, turistët, si Annalise Jaksic nga Australia, shprehin shqetësime për kostot e larta të trenave dhe biletave të hyrjes për Machu Picchu.
Kryetari i Aguas Calientes, Elvis La Torre, kërkon që më shumë të ardhura nga biletat të mbeten në rajon për të mbështetur zhvillimin e turizmit. Me vetëm 10% të të ardhurave që mbesin lokalisht, ai thekson nevojën për përmirësimin e kushteve në komunitet.
Carlos González, presidenti i dhomës së turizmit për rajonin, dëshiron reforma të një ligji që do ta bënte transportin publik të kontrolluar nga shteti, ndërsa sugjeron se duhet të ketë më shumë mundësi për lloje të ndryshme vizitorësh, duke përfshirë hapësira për aktivitetet shpirtërore dhe ato sociale.
Ndërkohë, Caballero ka shprehur gatishmërinë për të pritur kompaninë San Antonio de Torontoy, nëse ajo merr miratimin për të operuar.









