LimeWire ka blerë markën e famshme të Fyre Festival në eBay, duke shënuar një kthesë të papritur për markën që kishte marrë kritika të shumta për skemat e saj mashtruese. Billy McFarland, i dënuar dhe themelues i Fyre, kishte njoftuar më herët se marka ishte shitur për një shifër pak më pak se një çerek milioni dollarë. Ai shprehu zhgënjimin e tij për këtë shumë, por tha se po punonte për një platformë teknologjike që do të kapte vlerën e çdo shikimi online.
Identiteti i blerësit nuk ishte bërë i njohur në atë kohë, por tani është zbuluar se është LimeWire, një platformë e cila fillimisht ofroi shkëmbime të paligjshme të skedarëve në fillim të viteve 2000. Kryetari i LimeWire, Julian Zehetmayr, tha se blerja nuk është për të ripërsëritur gabimet e së kaluarës, por për të shpëtuar një meme të famshme kulturore nga zhdukja, duke e kthyer atë në një përvojë të re dhe pa “sanduiçë me djathë”.
Fyre Festival, e themeluar nga McFarland dhe reperi Ja Rule, u reklamua me influencera të njohur që postuan përngjarjen duke mos e zbuluar se ishin të paguar. Festivalin e vitit 2017 e karakterizoi dështimi: vizitorët përballeshin me kushte frymëzuese të varfëra dhe një welcome meal skandaloz. Krejt në fund, ata u bllokuan në ishull kur fluturimet u anuluan nga qeveria e Bahamave.
Pas dështimit të Fyre Festival, McFarland dhe Ja Rule u përballën me shumë paditje për mashtrim dhe u hetuan nga FBI për akuza të ndryshme. McFarland u dënua me gjashtë vite burg në vitin 2018 dhe iu kërkua të paguante 26 milion dollarë. Ai u lirua më herët në 2022 dhe tentoi të riniste festivalin me emrin Fyre Fest II, por plani dështoi sërish për shkak të lejeve të kufizuara.
Me blerjen e të drejtave të markës Fyre, ka shumë dyshime nëse “ringjallja” e markës do të sjellë rezultate pozitive, duke pasur parasysh historinë e saj të turbulente.