“Kontakthof”, një nga veprat më emblematik të Pina Bausch, po shfaqet aktualisht në Teatrin Kombëtar të Greqisë, në bashkëpunim me Fondacionin Pina Bausch. 37 vjet pas premierës së tij të parë në Greqi, ky klasik i baletit po përjetësohet përsëri, tani me një kastë tërësisht greke.
Një ndër drejtuesit artistikë të këtij rishtari është Josephine Ann Endicott, e cila ka qenë një pjesë e rëndësishme e formimit të grupit të Bausch, dhe Daphnis Kokkinou, i cili ka ndjekur karrierën e Bausch në Wuppertal. Endicott, e cila ishte ndihmësja e choreografes, përshkruan se si ka punuar me 23 performerë grekë për t’u përshtatur me shpirtin e veprës. Ajo thekson se në “Kontakthof”, është më shumë aktorësi sesa vallëzim, ku është e rëndësishme që performerët të jenë të sincërtë dhe të shfaqin identitetin e tyre.
Daphnis Kokkinou, i cili ndoqi Bausch pas vizitave të tij në Athinë, tregon se si ky projekt i ka ofruar një mirëkuptim më të thellë të performancës. Ai nënvizon rëndësinë e përvojës së përbashkët, duke nxjerrë në pah se çdo njeri sjell historinë e tij personale në skenë.
Performerja Melina Konti shpreh se “Kontakthof” është një vend takimi që pasqyron marrëdhëniet njerëzore dhe kërkimin për kontakte. Sipas saj, ky projekt kombinon aktorësinë me vallëzimin, dhe paraqet një sfidë të madhe, por gjithashtu edhe një lumturi të madhe për të.
Alexandros Vardaxoglou e përshkruan veprën si një miniaturë të shoqërisë, ndërlikimin dhe nuancat e marrëdhënieve njerëzore. Ai e sheh shfaqjen si një mundësi për të ndjerë shpirtin e aventurës emocionale të Bausch.
Kjo rinovim e “Kontakthof” në Teatrin Kombëtar të Greqisë ofron një mundësi për publikun të rishqyrtojë tematikat për dashurinë, dëshirën dhe ndarjen që ka përcaktuar veprën e Pina Bausch. Shfaqja do të vazhdojë të shfaqet deri më 8 shkurt 2026, duke u bërë një ngjarje të rëndësishme për trashëgiminë dhe historinë e baletit bashkëkohor.









