Komisioni Evropian ka vendosur një gjobë prej 120 milionë eurosh ndaj platformës sociale të Elon Musk, X (më parë Twitter), për herë të parë nën Aktin e Shërbimeve Bllokue Digjitale, pas një hetimi dyvjeçar. Në qendër të hetimit është simboli i kontrollit blu, i cili përdorej për të identifikuar llogaritë zyrtare pa pagesë, por tani shitet për 7 euro në muaj, duke rrezikuar të ngatërronte përdoruesit mbi vërtetësinë e identiteteve.
Sipas Komisionit, llogaritë me simbole kontrolli blu nuk mund të sinjalizojnë një përdorues të vërtetë, por mund të jenë robotë, duke shkelur rregullat e DSA. Gjithashtu, Komisioni ka gjetur se X nuk ka respektuar detyrimin për transparencë për reklamimin, duke e bërë të vështirë për përdoruesit të dallonin mes reklamave dhe përmbajtjeve, çka mund të çojë në mashtrime financiare.
Një problem tjetër është mungesa e një regjistri të përditësuar të reklamuesve, që është i nevojshëm sidomos gjatë fushatave zgjedhore, ku origjina e pretendimeve mbetet e paqartë. X gjithashtu ka dështuar të shpjegojë pse disa reklama targetohen për përdorues specifikë dhe nuk ka ofruar të dhëna për kërkuesit, duke shkelur gjithashtu DSA-në.
Shuma e gjobës është bazuar në “proporcion” dhe përbën ndarjen e veçante të shkeljeve; 45 milionë për shkeljen e simbolit të kontrollit, 40 milionë për mungesën e aksesit në të dhënat kërkuese dhe 35 milionë për mos ofrimin e regjistrit të reklamave. Megjithatë, gjoba është relativisht e vogël krahasuar me gjobat e mëparshme ndaj gjigandëve të tjerë teknologjikë amerikanë.
Hetimi i Komisionit ka marrë dy vjet, një vonesë e cila është kritikuar nga disa qeveri dhe ish-Komisioneri Thierry Breton. Një zyrtar i BE-së ka thënë se vonesa është shkaktuar nga dëshirë për të ndërtuar një rast të fortë ligjor, duke antikuar se X do të padisë vendimin.
Ndërkohë, dy hetime të tjera ndaj X janë ende në vijim, për përmbajtje të paligjshme dhe për rekomandimet e algoritmit, veçanërisht në lidhje me radikalizimin për terrorizëm. Në të njëjtën ditë, Komisioni mirëpriti angazhimin e TikTok për të përmirësuar sistemin e reklamave, pas hetimeve që ajo ka përballur këtë vit.










