Në vitin 2023, kokaina ka tejkaluar kanabisin për t’u bërë tregu më fitimprurës i drogës së paligjshme në Francë, duke gjeneruar 3.1 miliardë euro në shitje, sipas një studimi të publikuar nga Observatori i Drogave të Francës. Tregu i drogës së paligjshme në Francë arriti në 6.8 miliardë euro, gati tri herë më shumë se 2.3 miliardë euro që ishin regjistruar në vitin 2010.
Kanabisi gjeneroi 2.7 miliardë euro në 2023, duke e bërë kokainën drogën më të ardhur për herë të parë, megjithëse volumet e konsumit ishin shumë më të ulta. Në vitin 2023, Franca shiti 47.1 ton kokainë krahas 397.4 ton kanabis. Studimi është kryer nga profesorët Christian Ben Lakhdar dhe Sophie Massin nga Universiteti i Lille.
Dominimi i tregut të kokainës vjen si pasojë e rënies së çmimeve, që kanë arritur nivele historike të ulta. Një gram kokainë kushtonte 66 euro në 2023, një rënie nga 85 euro në kulmin e vitit 2016. Numri i përdoruesve të kokainës është trefishuar gjatë 10 viteve të fundit.
Rënia e çmimeve ka ndryshuar profilin e përdoruesve të kokainës në Francë. Sipas Nicolas Prisse, kreu i Misionit Ndërministror për Luftimin e Drogave, përdoruesit përfshijnë tani një gamë më të gjerë profesionesh, duke përfshirë punëtorë manualë dhe profesionistë. Një raport i fundit thekson se përdoruesit që kërkojnë shërbime janë gjithnjë e më të integaruar socialisht dhe ekonomikisht.
Megjithëse kanabisi mbetet droga më e përdorur në Francë, konsumimi i tij mes të rinjve ka rënë. Tregu mbështetet nga një numër gjithnjë në rritje i përdoruesve të rregullt, disa prej të cilëve përdorin kanabisin pothuajse çdo ditë.
Në të njëjtën kohë, tregu i substancave psiko-stimuluese si ekstazia dhe MDMA ka shënuar një rritje prej 480% nga viti 2010 deri në 2023, me një konsum të përbashkët të rreth 65.6 milion tableta.
Strategjitë e tregtarëve të drogës, përfshirë përdorimin e aplikacioneve të mesazheve të menjëhershme si Snapchat dhe WhatsApp, kanë kontribuar në këtë rritje, së bashku me prodhimin më të lartë të substancave. Prisse thekson se tani kemi kokainë me pastërti 100%, gjë që ka ndihmuar në plotësimin e kërkesës së konsumatorëve të cilët kanë ndryshuar shumë gjatë dekadës së fundit.










