Në çdo supermarket ose restorant evropian, shpesh peshku që shihni ka udhëtuar qindra kilometra për të mbërritur atje. Kërkesa e madhe për ushqime deti në Evropë tejkalon shumë ofertën lokale, duke sjellë një krizë që po shkatërron rezervat e oqeaneve dhe ekosistemet detarë. Konsumatorët duan të bëjnë zgjedhje të përgjegjshme, por etiketat e ngatërruara shpesh i lënë pa informacion të mjaftueshëm për të filluar.
Iniciativa MrGoodFish3.0, e financuar nga Bashkimi Evropian me 2 milion euro dhe drejtuar nga Instituti Detar dhe Marinor i Qipros, synon të ndihmojë evropianët të navigojnë në zgjedhjet e tyre për ushqim deti. Daniel Hayes, drejtori i kërkimeve të shkencave detare në CMMI, është në krye të këtij projekti dhe beson se zgjidhja qëndron në thjeshtësimin e ngrënies së qëndrueshme.
Hayes thekson rëndësinë e zgjedhjes së produkteve lokale dhe sezonale për të lejuar zhvillimin natyror të popullatave të peshqve. Aplikacioni i përditësuar MrGoodFish3.0 do të ofrojë rekomandime për sezonin, informacione ushqyese dhe receta të personalizuara për tregjet evropiane, duke e bërë blerjen e përgjegjshme më të thjeshtë.
Skema do të vazhdojë deri në vitin 2027 dhe do të bashkëpunojë me akvariet, kuzhinierët dhe qendrat shkencore në të gjithë 27 vendet anëtare të BE-së. Qëllimi është të dëshmohet se ruajtja e oqeanit mund të fillojë nga tava e darkës. Hayes është optimist se konsumatorët e informuar mund të krijojnë një ndryshim, pavarësisht sa të vogla mund të duken veprimet e tyre individuale.
Kjo iniciativë synon të ndërtojë një komunitet rreth vendosjes së vendimeve të përgjegjshme në lidhje me ushqimin detar, duke inkurajuar secilin prej nesh të kontribuojë në ruajtjen e oqeaneve dhe burimeve të tyre. Me një qasje që e bën informacionin më të aksesueshëm, MrGoodFish3.0 ka potencialin të ndikojë pozitivisht në mënyrën se si evropianët konsumojnë ushqimin detar dhe të rrisin ndërgjegjësimin për qëndrueshmërinë e deteve.











