Erling Haaland, sulmuesi norvegjez që po terrorizon portierët në Premier League dhe në të gjithë Evropën, ka bërë bujë edhe jashtë fushës së lojës me festimin e Halloween. Ai ndau një video në rrjetet sociale ku shfaqet i maskuar si Joker në një dyqan dhe siç duket, barrikadave të kalimtarëve që nuk e njihnin. Në një tjetër video, portreti i tij del nga korniza dhe shndërrohet në një monstër gjakpirës, e shoqëruar me mesazhin “E njëjta traditë, çdo vit. Gëzuar #Haalandween”.
Megjithatë, jo të gjitha veprimet e tij kanë kaluar pa polemika. Disa ditë më parë, Haaland u bë objekt i kritikave për një postim në kanalin e tij në YouTube, ku shfaqej duke konsumuar qumësht të papasterizuar. Pavarësisht se shitja e këtij lloji qumështi është e ligjshme, Agjencia për Standardet e Ushqimit (FSA) e konsideroi këtë veprim të rrezikshëm, duke paralajmëruar se qumështi i papasterizuar mund të përmbajë baktere të dëmshme që shkaktojnë helmim ushqimor. Kritika të tilla vijnë në një moment ku figura publike si Haaland kanë ndikim të madh në mënyrën se si njerëzit mendojnë dhe veprojnë.
Me festivalin e Halloween-it që po shënohet, Haaland ka arritur të krijojë një imazh argëtues dhe të frikshëm që ka tërhequr vëmendjen e fansave të tij dhe të mediave. Por, ndihesh si një tingull sarkastik në mes të gëzimit dhe polemikave, sepse zgjedhjet e tij në lidhje me ushqimin kanë shqetësuar disa ekspertë. Ky kontrast mes argëtimit dhe kritikës tregon sfidat që vijnë me famën e tij dhe rolin që luajnë sportistët në rritjen e vetëdijes për çështjet shëndetësore dhe sociale. Duket se Haaland është i gatshëm të përballojë kritikat e tilla, ndërsa vazhdon të jetë një figurë tërheqëse si në fushë, ashtu edhe jashtë saj.










