Mijëra aeroplanë Airbus u detyruan të qëndronin në tokë për një përditësim softuari, pasi u zbulua se rrezatimi solar i fortë mund të ndërhynte në kompjuterët e kontrollit të fluturimeve. Rreth 6,000 aeroplanë A320 të kompanisë ishin të prekur, që përbën gjysmën e flotës globale të Airbus, por shumë prej tyre rifilluan fluturimin brenda disa orëve pas kërkimit të përditësimit.
Rregullatori i aviacionit në Britaninë e Madhe njoftoi se do të kishte “disa disruptime dhe anulime të fluturimeve”, megjithatë ndikimi në aeroportet duket të jetë i kufizuar. Airbus kishte zbuluar këtë problem pas një incidenti në tetor, kur një aeroplan që fluturonte mes SHBA-së dhe Meksikës, humbi papritur lartësinë. Fluturimi i JetBlue Airways bëri një ulje emergjente në Florida, duke lënë të paktën 15 persona të lënduar.
Problemi ndikon, përveç A320, edhe modelet A318, A319 dhe A321. Rreth 5,100 aeroplanë Airbus mund të rregullohen me një përditësim të thjeshtë softuerik që zakonisht merr rreth tre orë. Një linjë ajrore, Wizz Air, konfirmoi se kishte përfunduar përditësimin brenda natës për të gjithë aeroplanët e saj të prekur, duke vepruar normalisht në ditën e shtunë. Megjithatë, 900 aeroplanë të tjerë, versionet e vjetra, do të kërkojnë zëvendësimin fizik të kompjuterëve dhe nuk do të lejohet të transportojnë pasagjerë derisa procesi të përfundojë.
Analistja e aviacionit Sally Gethin përshkroi situatën si “jashtëzakonisht të pazakontë”, duke theksuar se ndikimi për pasagjerët do të varet nga qasjet e ndryshme që do të ndjekin linjat ajrore për të përditësuar softuerin. Disa aeroporte në Britani, si Gatwick dhe Heathrow, raportuan disruptime të vogla, por British Airways dhe Air India dukeshin se nuk ishin prekur rëndë.
Ndërkohë, në Shtetet e Bashkuara, 340 aeroplanë të American Airlines u preken nga problemi dhe janë parashikuar disa vonesa operacionale. Delta Airlines shprehu optimizëm që ndikimi do të ishte i kufizuar. Në Australi, linja ajrore buxhetore Jetstar anuloi 90 fluturime pas konfirmimeve se rreth një të tretën e flotës së saj ishte e prekur.
Sipas autoriteteve, ky problem lidhet me një softuer që llogarit lartësinë e aeroplanit, i cili mund të korruptohej nga rrezatimi solar në altitudinat e larta. EASA, agjencia evropiane për sigurinë e aviacionit, lëshoi një udhëzim emergjent për sigurimin e fluturimeve.








