Fiks Fare ka ndjekur për disa muaj problematikat e gërryerjeve të lumit Mat, duke shqyrtuar zonat nga Rubiku deri në Milot dhe urën e superstradës. Gjatë kësaj periudhe, janë evidentuar pirgje të mëdha me inerte dhe detajet e pamjeve tregojnë se shtrati i lumit duket më shumë si një kantier ndërtimi se sa si një lumë natyror. Eskavatorët po punonin shumë afër monumenteve të kulturës dhe veprave të artit, duke e gërryer lumin në distanca prej 30 deri në 50 metra nga këto objekte.
Një situatë alarmante u vërejt edhe në urën e Trenit, që lidh Milotin me Lezhën, e cila ishte mbyllur në 2025 për shkak të gërryerjeve që kishin nxjerrë në sipërfaqe këmbët e saj. Fiks Fare dokumentoi gërryerje masive që po dëmtonin ndjeshëm bujqësinë dhe ndikojnë negativisht në buxhetin e shtetit. Drejtoria e Ujitjes dhe Kullimit në Lezhë ka hapur tenderë për mbrojtjen nga gërryerjet, me një vlerë prej 92 milionë lekësh.
Gërryerjet kanë rezultuar jo vetëm një dëm mjedisor, por edhe një problem ekonomik, duke ndikuar negativisht në tokat bujqësore. Sipas një vlerësimi, shtrati i lumit është thelluar deri në 2 metra, duke e rrezikuar integritetin struktural të urave të ndryshme, përfshirë Ura e Zogut, që po ashtu rrezikon shembjen.
Fiks Fare gjithashtu informoi që shumë nga punimet po kryhen pa leje, duke dëmtuar veprat e artit dhe monumentet kulturore, dhe se Agjencia e Menaxhimit të Burimeve Ujore ka akuzuar për këto gërryerje mbi infrastrukturën dhe sistemin mjedisor në zonë. Ata njoftuan se, për shkak të situatës alarmante, janë hapur tenderë për rehabilitimin e këmbëve të urave.
Duke u përballur me rritjen e trafikut dhe mbylljet e urave, Autoriteti Rrugor Shqiptar ka filluar procedurat emergjente për ndërhyrje, për t’iu përgjigjur shqetësimeve të banorëve dhe për të parandaluar katastrofat e mëtejshme.