Në një votim të rëndësishëm që u mbajt në Strasburg, deputetët e Parlamentit Evropian miratuan një raport që i kërkon prodhuesve të makinave të sigurojnë një eliminim të qëndrueshëm të pjesëve të automjeteve pasi ato të humbin funksionin e tyre. Sipas ligjit të propozuar, automjetet e reja duhet të dizajnohen për të lehtësuar heqjen e sa më shumë pjesëve nga qendrat e trajtimit të autorizuara.
Të dhënat zyrtare të BE-së tregojnë se çdo vit rreth 6.5 milion automjete arrijnë në fund të jetës së tyre nga një total prej 285.6 milion automjetesh në rrugët e BE-së. Ligji përfshin kërkesa për një përdorim minimal prej 20% plastikës së ricikluar në automjete të reja brenda gjashtë vjetësh dhe hap mundësi për objektiva të ardhshëm për plastikë, çelik dhe alumini të ricikluar.
Jens Gieseke, një ligjvënës qendror, theksoi se industria automobilistike është një “motor kyç” i rritjes ekonomike dhe inovacionit në Evropë dhe shprehu angazhimin e tij për të mbrojtur këtë sektor. Ai theksoi se ishin vendosur objektiva realiste, duke balancuar mbrojtjen e mjedisit me qëndrueshmërinë ekonomike.
Megjithatë, industria europiane e makinave e mirëpriti votimin, por shprehu shqetësime për ndikimin e tij mbi automjetet e rënda. Shoqata Evropiane e Prodhuesve të Automjeteve (ACEA) argumentoi se rregullorja vë një barrë të pabalancuar ligjore dhe financiare mbi prodhuesit e kamionëve dhe autobusëve. Sigrid de Vries, drejtoresha e ACEA-s, tha se kjo rregullore dëmton konkurrueshmërinë në një sektor që po përballet me presion të madh.
Nga ana tjetër, Zyra Evropiane e Mjedisit kritikoi deputetët për dobësimin e propozimit të Komisionit dhe për mosvëmendjen ndaj përdorimit të materialeve që nuk janë të qëndrueshme. Fynn Hauschke, zyrtari i lartë për Ekonominë Rrethore dhe Mbeturinat, theksoi se ligjvënësit e BE-së po injoronin problemin thelbësor të rritjes së madhësisë dhe numrit të automjeteve, duke rritur kështu ndikimin ambiental.
Pas këtij votimi, fillojnë bisedimet midis Parlamentit dhe vendeve të BE-së për të finalizuar ligjin.