Konkursi për pozitat drejtuese në sistemin arsimor parauniversitar në Shqipëri duket se ka qenë i paracaktuar, me Arta Dollanin si kandidat të vetëm. Pas lirimit nga detyra si kreu i Agjencisë Kombëtare të Mjedisit, Dollani pritet të kalojë testimin dhe intervistën në Ministrinë e Arsimit, duke qenë e bindur për rezultatin. Kriteret e konkurimit kanë qenë të tilla që e lehtësojnë procesin për të, pasi kërkohet të paktën 10 vjet përvojë në administratën publike, një kualifikim që Dollani e plotëson.
Migen Qiraxhi, ekspert në fushën e arsimit, e quan këtë një praktikë të dëmshme që dëmton meritokracinë dhe forcon dominimin e ministrave në institucionet që udhëheqin. Ai sjell shembuj të tjerë, si Mirela Kumbaro dhe Ogerta Manastirliu, të cilat kanë emëruar persona nga ekipet e tyre të ngushta në pozita jo të lidhura direkt me fushat e tyre të mëparshme, duke e reduktuar kështu mundësinë për karrierë dhe avancim për profesionistët e shkollave.
Kjo situatë tregon se ndërrimet e vazhdueshme në drejtimin e institucioneve ndikojnë negativisht në cilësinë e arsimit, duke sjellë një humbje të vazhdueshme të vazhdimësisë institucionale. Ekspertët theksojnë se këto ndërrime shpeshherë bëjnë që punonjësit të fillojnë nga zero në njohjen e sfidave dhe situatave që janë në përballje me drejtuesit e rinj, duke i ekspozuar ata ndaj stresit dhe tensioneve të panevojshme.
Historikisht, Ministria e Arsimit ka parë një mesatare të ndërprerjeve të udhëheqjes çdo dy vjet me emrimin e ministër të ri, një praktikë që nuk ndihmon në krijimin e politikave arsimore të qëndrueshme. Kjo situatë jo vetëm që e minon besimin në sistem, por gjithashtu pengon rritjen e kualitetit të arsimimit në vend, duke i lënë nxënësit dhe mësuesit në një gjendje pasigurie dhe tensioni të vazhdueshëm.











