Clair Obscur fiton çmimin për lojën më të mirë në The Game Awards
Loja “Clair Obscur: Expedition 33” është shpallur loja e vitit në The Game Awards pasi triumfoi në nëntë nga dhjetë kategoritë ku ishte nominuar. Kjo lojë e zhvilluar në Francë, që kombinon elemente role-playing, arriti për të fituar çmime të rëndësishme si narrativa më e mirë, muzika më e mirë dhe performanca më e mirë. Ajo u përball me konkurencë nga tituj të njohur si “Death Stranding 2”, “Donkey Kong Bananza” dhe “Hades 2”.
Ceremonia e zhvilluar në Los Angeles ofroi gjithashtu pamjet e para nga dy lojëra të reja “Tomb Raider”, si dhe një lojë të re RPG të Star Wars. “Clair Obscur” hedh dritë mbi një botë ku një qenien mbinatyror, e njohur si “The Paintress”, pengon popullsinë të arrijë një moshë të caktuar. Historia e lojës, e cila ndjek aventurat e disa heronjve që përpiqen të shkatërrojnë këtë qenie, është vlerësuar për emocionalitetin e saj dhe për mënyrën e luftës me raunde të bazuar në turn.
Regjisori Guillaume Broche pranoi çmimin e lojës së vitit duke falenderuar ekipin e tij dhe duke theksuar rëndësinë e ndihmës nga “heronjtë e panjohur” të industrisë, si ata që krijojnë tutoriale për zhvillimin e lojërave në YouTube. Kjo ishte hera e parë që Broche pranoi një çmim dhe ai u shfaq në ceremoninë me një beretë të kuqe, duke treguar krenar për identitetin e fortë francez të lojës.
“Clair Obscur” ishte loje me numrin më të lartë të nomimeve në histori me 12, e arriti suksesin e saj edhe në kategoritë si loja më e mirë role-playing dhe loja më e mirë indiane. Në performancën më të mirë, Jennifer English fitoi çmimin, duke e dedikuar atë për “çdo person neurodivergent”.
Ceremonia përfshiu gjithashtu prezenca të njohura si aktori David Harbour dhe këngëtari Lenny Kravitz, të cilët shpallën projekte të reja. Megjithatë, u kritikua organizimi për prioritetin ndaj reklamave, ndërsa disa kolegë e shprehën shqetësimin për largimin e iniciativës “Future Class” që mbështeste talentet e reja.
The Game Awards vazhdojnë të jenë një ngjarje e rëndësishme për industrinë e lojërave, kombinimi i ceremonive tradicionale me shpallje të reja lojarish që ndihmojnë në tërheqjen e audiencës.










