Më 23 nëntor 2025, pas njoftimit për pezullimin e transportit publik në Prishtinë, disa linja të transportit privat po ashtu kanë ndaluar operimin për shkak të mospagesave. Kompanitë “23 Yjet” dhe linja 7B kanë bërë të ditur se nuk kanë marrë pagesa që nga maji i këtij viti për shërbimet e tyre, çka ka ndikuar ndjeshëm në funksionimin e rregullt të linjave.
Sipas njoftimit nga “23 Yjet”, që nga 1 janari 2025 ata kishin lidhur një kontratë me komunën e Prishtinës, sipas së cilës duhej të paguheshin për shërbimet e ofruara. Megjithatë, mospagesat që kanë filluar në maj të vitit të kaluar i kanë detyruar ata të pezullojnë operimin në të gjitha linjat e tyre, përfshirë linjat 10, 10A, 10B, 10C dhe linjën nr. 20, duke e cituar si arsyetim vështirësinë për të mbuluar shpenzimet operacionale.
Ai që drejton linjën 7B, Avdyl Brajshori, ka shprehur shqetësime të ngjashme, duke e vlerësuar situatën si tejet problematike për financimin e linjës. Brajshori nënvizon se, pavarësisht sfidave të shfaqura, ata kanë mbajtur një performancë të qëndrueshme. Megjithatë, vonesat në pagesa kanë prekur furnizuesit dhe proceset e brendshme, duke e bërë të pamundur operimin normal.
Kompania Prishtina Shpk, e cila menaxhon linjën 7B, ka theksuar angazhimin e saj për të vazhduar ofrimin e shërbimeve ndaj qytetarëve, por ka kërkuar zgjidhje të menjëhershme për situatën financiare të bllokuar. Kjo gjendje po krijon një klimë të pasigurisë për transportin publik, duke vënë në rrezik udhëtimin e qytetarëve dhe duke kërkuar një përgjigje urgjente nga autoritetet lokale.
Në përgjigje të këtyre ngjarjeve, zyrtarët e komunës do të duhet të ushtrojnë presion për të gjetur një zgjidhje për këtë krizë, në mënyrë që të shmangin pasojat më të rënda për shërbimin publik dhe qytetarët e Prishtinës.











