Cole Palmer, ylli i futbollit anglez, kishte planifikuar të lançonte një gamë vere me emrin “Cold Palmer”, por këto plane janë prishur pasi humbi një betejë mbi markën tregtare kundër një winery të njohur franceze. Chateau Palmer, e cila është një nga verariët më të njohur në Francë dhe ka filluar aktivitetin e saj në vitin 1814, ofron verë premium me çmimin prej 750 paund për shishe.
Kjo situatë ka ardhur si një surprizë për Palmer-in, duke marrë parasysh se ai kishte ndërtuar një imazh të njohur për veten jo vetëm në fushën e sportit, por edhe në botën e biznesit. Megjithatë, shqetësimet e Chateau Palmer për konfuzionin e mundshëm që mund të shkaktonte emri i tij kanë rezultuar të forta. Gjyqi ka vendosur në favor të Chateau Palmer, duke e detyruar futbollistin që të heqë dorë nga idetë e tij për të krijuar një linjë vere.
Kjo humbje është një mësim për Palmer-in në botën e biznesit, që ndonjëherë, megjithëse idetë janë të mira, mund të ketë pengesa ligjore që do t’i japin fund aspiratave. Ai tashmë është një emër i njohur në futboll, por tani përballë një sfide të re, ai do të duhet të rishqyrtojë planet e tij për të zhvilluar një markë personale, sidomos në sektorin e alkoolit.
Megjithatë, nuk është e qartë nëse Palmer do të heqë dorë përfundimisht nga ideja e lansimit të një marke vere. Ai mund të shqyrtojë alternativa të tjera ose të gjejë një emër të ri që do të jetë më pak i ngjashëm me Chateau Palmer. Në fund të fundit, ai është ende një nga talente më të njohura në futboll dhe mund të gjejë mundësi të tjera për t’u angazhuar në botën e biznesit.
Kjo situatë hedh dritë mbi sfidat me të cilat përballen personat e njohur kur përpiqen të diversifikojnë markën e tyre personale dhe të hyjnë në tregje të reja.