Prokuroria e Milanos ka paraqitur kërkesën e saj për dënim ndaj influencueses së njohur Chiara Ferragni, gjatë seancës që u zhvillua më 25 nëntor. Ferragni akuzohet për mashtrim të rënduar dhe, sipas prokurorit Eugenio Fusco, kërkohet dënimi me një vit e tetë muaj burg. Ky rast lidhet me skandalin e promovimit të panetoneve Balocco dhe vezëve të Pashkëve nga agjencia e saj, duke pretenduar se ishin pjesë e dy fushatave bamirësie. Po ashtu, prokuroria ka kërkuar një vit burg për ish-bashkëpunëtorin e saj më të afërt, Fabio Damato.
Seanca e radhës është caktuar për më 5 dhjetor, ku avokatët mbrojtës, Marcello Iannaccone dhe Marcello Bana, do të paraqesin argumentet e tyre dhe do të kërkojnë shpalljen e pafajësisë. Në total, Ferragni ka paguar tashmë 3.4 milion euro, përfshirë gjobat nga Autoriteti i Konkurrencës dhe kërkesat për dëmshpërblim, edhe para se procesi të niste. Dënimi maksimal për këtë akuzë mund të arrijë deri në pesë vjet burg, por disa faktorë, si shpërblimet e kryera dhe mungesa e precedentëve penalë, mund të ndikojnë në zbutjen e dënimit.
Ferragni ishte e pranishme në sallën e gjykatës, por për të shmangur vëmendjen e fotografëve, ajo hyri në godinë përpara se të fillonte zyrtarisht seanca. Kjo situatë ka ngritur pikëpyetje rreth mënyrës së promovimit të produkteve nga influencuesit dhe etikeve që ndjekin ata në lidhjet e tyre me markat dhe fushatat bamirësie. Rasti ka tërhequr vëmendjen e mediave dhe publikut, duke e bërë këtë një çështje të rëndësishme për të gjithë ata që merren me marketingun dhe influencimin në epokën digjitale.











