Edicioni i gjashtë i Bienales Ndërkombëtare të Akuarelit ka sjellë një flore të pasur artistike, duke u bërë një pikë takimi për artin bashkëkohor dhe dialogun kulturor. Ky event u organizua nën kurimin e artistit Helidon Haliti dhe përfshiu qindra piktura akuareli nga artistë nga rajoni dhe e gjithë bota. Pjesëmarrësit e këtij edicioni përjetuan kulturat dhe traditat shqiptare gjatë vizitave të tyre, duke sjellë më pas punime që reflektuan këtë përvojë.
Helidon Haliti, i cili e interpreton evenimentin si një urë që lidh kujtime, vizione dhe përvoja artistike, nënvizoi simbolikën e fluturimit të artistëve mbi Shqipëri përmes imazheve që kanë krijuar. Ai theksoi se kjo është një shprehje e dukshme e kultivimit të akuarel-it, i cili është ngritur në piedestal në një galeri prestigjoze. Haliti gjithashtu përmendi konceptin e tre qyteteve në ekspozitë, ku një qytet sakrifikohet për të shpëtuar tjerët, duke theksuar ndjeshmërinë ndaj realitetit social.
Gjatë ceremonisë së hapjes, Bienalja ndau çmime për artistët që kanë kontribuar në artin pamor në Shqipëri. Ndër emrat e njohur që morën çmime ishin Ardian Isufi dhe Nestor Jonuzi. Po ashtu, çmimet e vendosura në emrin e Ismail Lulanit, një figurë e njohur në historinë e artit shqiptar, u ndanë nga e bija e tij, Ormira Lulani, për artistët Ikbale Kalaja dhe Abaz Hado.
Përmbledhtazi, kjo Bienale shënon një moment të rëndësishëm në tregun e artit shqiptar, duke promovuar jo vetëm punën e artistëve të njohur, por edhe duke inkurajuar një dialog të thellë mes kulturave përmes artit. Aktiviteti është më shumë se një ekspozitë; është një testament i fuqisë së artit për të bashkuar njerëzit dhe për të krijuar lidhje nëpërmjet një gjuhë të përbashkët vizuale.











