Rregullatorët evropianë po intensifikojnë përpjekjet për të kontrolluar kompanitë kryesore të teknologjisë. Bashkimi Evropian ka miratuar legjislacionin e ri për të mbrojtur të drejtat e përdoruesve dhe për të rrafshuar terrenin për bizneset, si Akti për Inteligjencën Artificiale (AI), Akti për Shërbimet Digjitale (DSA) dhe Akti për Tregjet Digitale (DMA). Këto ligje e kanë pozicionuar BE-në si udhëheqëse globale në rregullimin e teknologjisë.
Një nga veprimet kryesore ka qenë hetimi antitrust ndaj Google, i nisur më 9 dhjetor, për përdorimin e përmbajtjes në internet për të trajnuar modelet e tij të inteligjencës artificiale. Komisioni Evropian shprehu shqetësime se Google po ruante përmbajtjen nga botuesit e uebit pa kompensim të përshtatshëm dhe pa mundësi për t’u tërhequr. Po ashtu, hetimi do të shqyrtojë nëse Google po përdorte përmbajtje video nga YouTube pa kompensimin e krijuesve.
Për më tepër, Google është goditur me një gjobë prej 2.95 miliardë eurosh për shkeljen e rregullave antitrust, duke favorizuar shërbimet e tij të reklamave digjitale. Komisioneri i Konkurrencës në BE, Teresa Ribera, theksoi se tregjet digjitale duhet të shërbejnë për njerëzit dhe të bazohen në besim e drejtësi.
Në një tjetër fitore për rregullatorët evropianë, Meta është pajtuar të ofrojë përdoruesve mundësinë për të parë reklama më pak të personalizuara në Facebook dhe Instagram, duke përmbushur kërkesat e DMA. Nga janari i vitit 2026, përdoruesit do të kenë mundësinë të ndajnë më pak të dhëna për të pasur reklama më pak të personalizuara.
Një gjobë prej 120 milionë eurosh është vendosur ndaj platformës sociale X, e udhëhequr nga Elon Musk, për mos respektimin e rregullave të transparencës. Kjo ishte gjoba e parë e vendosur nën DSA dhe erdhi pas dy vjetësh hetimesh.
Në prill, Apple dhe Meta u gjobitën me 500 milion dhe 200 milion euro, për shkak të shkeljeve të rregullave të DMA. Regjistrimi i vazhdueshëm i rregullatorëve evropianë tregon se ata janë të vendosur për të mbajtur kompanitë teknologjike në përgjegjësi, pavarësisht kritikave nga SHBA dhe kompani të tjera. Ribera e theksoi se është detyra e saj të mbrojë tregjet digjitale në Evropë.









