Bashkimi Europian ka shpallur një ndalim për motorët me djegie të brendshme, një vendim që u njoftua publikisht nga politikanët si Manfred Weber nga CSU. Sidoqoftë, ky vendim nuk është pranuar unanimisht; kreu i CSU-së, Markus Söder, e konsideron atë të pamjaftueshëm, ndërsa deputeti i të Gjelbërve, Michael Bloss, parashikon një “dokument çorientimi” për këtë çështje. Aktualisht, nuk janë shpalosur propozimet e sakta nga Komisioni Evropian.
Fundjavën e kaluar, u raportua se Komisioni i udhëhequr nga Ursula von der Leyen po shqyrton mundësinë e përjashtimeve nga ky ndalim për raste të veçanta. Një propozim i tillë mund të lejojë regjistrimin e automjeteve me motorë të brendshëm pas vitit 2035, pavarësisht rregullave që parashtrojnë se ndotja nga dioksidi i karbonit duhet të eliminohet plotësisht. Kjo ndodhi pas dakordësisë mes përfaqësuesve të shteteve anëtare të BE dhe Parlamentit Evropian në vitin 2022.
Megjithatë, përjashtimet e mundshme për automjetet klasike me benzinë dhe naftë ende janë të paqarta. Pas paraqitjes së propozimeve nga Komisioni, e ardhmja e tyre do të varet nga miratimi i Parlamentit Evropian dhe shteteve anëtare. Ekonomistët kanë ngritur shqetësime ndaj lehtësimeve radikale të rregullave duke theksuar nevojën për të mbajtur standardet mjedisore.
Një sondazh i fundit ka zbuluar se 63% e të anketuarve besojnë se regjistrimi i automjeteve me motorë me djegie të brendshme duhet të lejohet pas vitit 2035. Aktualisht, rregullat kërkojnë që automjetet e reja të kenë “zero emetime” fillimisht, por prodhuesit e makinave, sidomos në Gjermani, kanë bërë presion të fortë për lëshime për shkak të një tregu të ulët për automjetet elektrike. Sipas Shoqatës Evropiane të Prodhuesve të Makinave (ACEA), pa ndryshime në rregulla, ata përballen me potencial të madh penalitetesh financiare. Në përfundim, ka një shpresë se deri në 10% e automjeteve të reja mund të kenë motorë tradicionalë, si dhe hibride.











