Personat që ngasin një skuter elektrik në trotuar ose pa helmetë në Barcelonë do të përballen nga 1 shkurti me një gjobë deri në 500 €, si pjesë e një goditjeje ndaj sjelljeve antisociale të lidhura me rritjen e shpejtë të përdorimit të e-skuterëve në vend.Sipas shifrave të këshillit të qytetit numri i njerëzve që përdorin skuterët që nga pandemia është rritur katër herë më shpejt se ata që zgjedhin të udhëtojnë me biçikletë. Tani vlerëson se e-skuterët përbëjnë rreth 44,000 udhëtime në ditë, një rritje e madhe krahasuar me afërsisht zero pesë vjet më parë. Gratë përbëjnë 31% të skuteristëve, krahasuar me 19% të çiklistëve.
Megjithatë, e-skuterët kanë sjellë probleme por edhe përfitime. Me një shpejtësi maksimale prej rreth 25 mph, e-skuterët janë shumë më të shpejtë dhe në rast aksidenti më të rrezikshëm se biçikletat. Ata janë bërë gjithashtu mjeti i preferuar i arratisjes nga hajdutët e shumtë të çantave dhe celularëve të Barcelonës.Sipas rregullores së re, shpejtësia e e-skuterëve është e kufizuar në 25 km/h. Adrià Gomila, i cili është përgjegjës për lëvizjen në Barcelonë, thotë se nëse shpejtësia e e-skuterëve shkon mbi 25 km/h, ato duhet të klasifikohen si motoçikleta dhe do të kërkojnë licencë.Ndërsa skema e marrjes me qira të biçikletave në Barcelonë ka qenë jashtëzakonisht e suksesshme, qyteti ndaloi marrjen me qira të skuterëve në vitin 2023, në të njëjtin vit që Parisi solli një ndalim. Në kulmin e tyre, në kryeqytetin francez kishte 15,000 e-skutera me qira.Skuterët elektronikë janë ndaluar nga transporti publik që kur njëri mori flakë në një tren në vitin 2023. Kufizimet e fundit pasojnë përpjekjet e mëparshme për të goditur turnetë dhe rickshaws Segway pas ankesave nga banorët.