Australia po organizon një fushatë reklamuese prej 14 milionë dollarësh australianë (7.8 milionë euro) për të mbështetur ndalimin e aksesit të adoleshentëve në mediat sociale, një masë që do të hyjë në fuqi në dhjetor. Kjo është e para në botë dhe ka si slogan “Për të mirën e fëmijëve tanë”. Fushata, e cila do të nisë këtë fundjavë, përfshin reklama në televizion dhe në tabela reklamash, por do të përdorë gjithashtu mediat sociale një mënyrë ironike, sipas Ministres Australiane të Komunikimeve, Annika Wells.
Qëllimi i fushatës është të informojë publikun mbi ndryshimet që do të ndodhin dhe të nxisë bisedat midis prindërve dhe fëmijëve për ndalimin e ri. Wells theksoi se kjo masë është implementuar për të mbrojtur mirëqenien e të rinjve. Ajo informoi se nga 10 dhjetori, fëmijët nën moshën 16 vjeçare nuk do të kenë mundësi të hapin llogari në mediat sociale, si pjesë e ligjit të miratuar në nëntor 2024 që rrit kufirin e moshës për krijimin e llogarive social nga 13 në 16 vjeç.
Kjo nismë është bazuar në hulumtime që tregojnë se përdorimi i tepërt i mediave sociale ka efekte negative, duke ndihmuar në përhapjen e dezinformatave dhe duke krijuar modele të shtrembëruara për imazhin e të rinjve. Megjithatë, shumë platforma kryesore të internetit, përfshirë YouTube, kanë kundërshtuar këtë ndalim, duke shprehur shqetësime për “pasoja të paparashikuara” dhe vështirësi në zbatimin e ligjit. Në një seancë dëgjimore në parlamentin australian, përfaqësuesit e YouTube e quajtën ligjin “jashtëzakonisht të vështirë” për t’u zbatuar dhe paralajmëruan mundësinë e veprimeve ligjore kundër tij.
Wells ka theksuar se do të takohet me përfaqësues të platformave sociale si Meta, TikTok dhe Snapchat për t’i përcjellë pritjet e qeverisë për zbatimin e ligjit. Ajo është e bindur se këto kompani e kuptojnë detyrimin e tyre në përputhje me ligjin australian dhe do të veprojnë sipas tij. Kjo fushatë përfaqëson një hap të rëndësishëm në përpjekjet për të mbrojtur adoleshentët në internet.











