Të dhënat e reja nga LinkedIn, të ndara me Europe in Motion, tregojnë një rritje të madhe të numrit të anëtarëve që e përfshijnë titullin “pronar biznesi” në profilin e tyre në Evropë. Rritja është +85% në Holandë, +69% në Mbretërinë e Bashkuar, +68% në Spanjë, +61% në Gjermani dhe +49% në Francë. Një e pesta e sipërmarrësve të vegjël britanikë, gjermanë dhe francezë besojnë se inteligjenca artificiale (AI) po u ndihmon të hyjnë më lehtë në treg, duke u ofruar atyre mundësi që më parë kërkonin buxheta të mëdha dhe ekipe specialistësh.
Sipas Eurostat, numri i mikro-ndërmarrjeve, ato me pak se 10 punonjës, ka pasur një rritje konstant në vitet e fundit. Më shumë se gjysma e të voglave mendojnë se AI i ndihmon të konkurrojnë me markat më të mëdha. Britanikët janë më optimistët (76%), ndjekur nga spanjollët (73%), ndërsa francezët janë më të rezervuar (58%).
Megjithatë, përdorimi i AI nuk është i barabartë në të gjithë Evropën, me vetëm një e katërta e punonjësve që e përdorin për detyra të avancuara, si analiza e të dhënave. Nga 2% në Francë e deri në 22% në Itali dhe Suedi, përqindja e përdoruesve të avancuar mbetet e ulët. Edhe për detyra më të thjeshta, si ndihma në shkrimin e email-eve, përqindja në vende si Franca (28%) dhe Italia (30%) është e ulët.
Sipas raporteve, 58% e SME-ve kanë arritur një nivel bazë të shërbimeve digjitale. Sue Duke nga LinkedIn thekson se, ndonëse bizneset e vogla po lëvizin më shpejt se ato të mëdhatë, shpejtësia e vetme nuk është e mjaftueshme për sukses. Ajo sugjeron se ato që do të ecin përpara deri në 2026 do të përdorin AI për të rritur kapacitetin dhe për të përmirësuar inovacionet.
Pavarësisht sfidave, sipërmarrësit e vegjël janë optimistë rreth ndihmës që AI do t’i ofrojë për realizimin e objektivave financiare. Më optimistët janë gjermanët (78%), ndiqur nga italianët (60%) dhe hollandezët (58%). Mesatare, 67% e SME-ve presin rritje të të ardhurave.
Për të ndërtuar besimin me komunitetin e tyre, shumica e sipërmarrësve duan zëra njerëzorë. 80% e spanjollëve dhe 77% e britanikëve po investojnë më shumë në përmbajtje të drejtuar nga njeriu, përfshirë edhe punonjësit e tyre. Shumë prej tyre po krijojnë vetë përmbajtje, veçanërisht video të shkurtra për angazhimin e komunitetit.










