Meta, kompania e njohur për rrjetet sociale si Facebook dhe Instagram, ka njoftuar se do të fillojë të përdorë bisedat tuaja me inteligjencën artificiale (AI) për të ofruar reklama më të targetuara. Kjo do të thotë se, duke analizuar mënyrën se si bisedoni dhe çfarë preferencash keni, Meta do të jetë në gjendje të përmirësojë mënyrën si shfaq reklamat në platformat e saj.
Edhe pse kjo lëvizje pritet të nxisë tregtinë dhe aktivitetin ekonomik, ajo gjithashtu ngre shqetësime serioze mbi privatësinë e përdoruesve. Njëra nga pyetjet kryesore është nëse përdoruesit do të kenë mundësi të dalin nga ky sistem i reklamave të targetuara. Sipas njoftimit të fundit, duket se mundësia për të kaluar pa reklama të tilla do të jetë e kufizuar, duke sjellë frikë dhe shqetësim për ata që janë të ndjeshëm ndaj çështjeve të privatësisë.
Kjo iniciativë ka shkaktuar spekulime të shumta mbi mundësitë e saj për t’u zgjatur në tregjet evropiane. Në Evropë, rregullat për mbrojtjen e privatësisë janë më strikte dhe ndoshta do të ndikojnë në mënyrën se si Meta implementon këtë teknologji. Përdoruesit në BE mund të kenë më shumë mundësi për të kontrolluar informacionin e tyre të dhënë dhe për të kërkuar që ai të mos përdoret për reklamim të targetuar.
Ekspertët janë të shqetësuar se, nëse Meta vazhdon me këtë politikë, ajo mund të përballet me kritika të ashpra dhe mundësisht sanksione nga autoritetet evropiane të mbrojtjes së të dhënave. Ndryshe nga vendet e tjera, ku rregullat janë më të relaksuara, Europa ka bërë hapa të rëndësishëm drejt mbrojtjes së privatësisë së përdoruesve, duke u përpjekur t’i japë ata më shumë kontroll mbi shfaqjen e reklamave dhe përdorimin e të dhënave të tyre personale.
Si përfundim, rikthimi i reklamave të targetuara nëpërmjet bisedave me AI nga Meta është një hap i rëndësishëm, por ai vjen me shumë shqetësime mbi privatësinë dhe mbrojtjen e të dhënave nëpër Evropë. Përdoruesit duan të dinë nëse do të kenë mundësi të mbrohen ose të tërhiqen nga këtë formë e reklamimit.









