Projekti i ri mbi “Barazinë Gjinore” ka shqetësuar opinionin publik pasi ka arritur në parlament. Drafti i tij final ka ndryshuar përkufizimin e gjinisë, duke e bërë atë një koncept “gjithëpërfshirës” dhe duke e zgjeruar përtej ndarjeve tradicionale burrë-grua. Kjo do të thotë njohjen ligjore të identiteteve të tjera gjinore dhe të drejtën e individëve për të shprehur identitetin e tyre gjinor. Ky ndryshim ka nxitur një mori reagimesh, duke theksuar polarizimin e mendimeve mbi çështjet gjinore.
Gjatë emisionit “Opinion” me Blendi Fevziun, disa figura publike si Albana Osmani, Anxhela Faber dhe Xheni Karaj, diskutuan mbi këtë çështje. Njëra nga temat më të përfolura ishte termi “burrneshë”, për të cilin Albana Osmani mbrojti kategorikisht kuptimin e tij tradicional, duke u konfrontuar me Xheni Karajn, e cila e cilësonte burrneshën si një identitet transgjinor.
Debati u karakterizua nga tensione të larta, ku Osmani argumentoi se burrnesha është një figurë e nderuar shqiptare që merr përsipër rolin e burrit për të mbrojtur familjen në kushte ekstreme, ndërsa Karaj tha se nuk ka rëndësi arsyeja pse burrnesha përvetëson këtë rol. Osmani e ripërsëriti se burrnesha është simbol i sakrificës dhe vlerave shqiptare, duke e kundërshtuar ashpër konceptimin e saj si identitet transgjinor.
Deri në fund të debatit, qëndrimet e panelistëve ishin deri diku të polarizuara, reflektuar në mënyrën se si secili interpreton dhe zbaton konceptet e barazisë gjinore dhe identitetit. Këto diskutime vijnë në një kohë kur shoqëria është duke rifokusuara vëmendjen në rëndësinë e barazisë gjinore, dhe përpjekjet për të ndihmuar në arritjen e kësaj barazie se si për burrat ashtu edhe për gratë, dhe identitetet e tjera gjinore.
Ky debat është një pasqyrë e tensioneve më të gjera shoqërore dhe kulturore në Shqipëri, ku tradita dhe moderniteti vazhdojnë të përplasen.