Rrjeti arsimor në gjuhën serbe në Kosovë vazhdon të mos bashkëpunojë me institucionet shqiptare, duke operuar sipas kurrikulës dhe teksteve të Serbisë, të cilat shpesh herë përmbajnë narrativa negative ndaj Kosovës. Qeveria e Kosovës nuk ka ofruar asnjë vlerësim të ri të teksteve shkollore serbe, pas atij të vitit 2010, ku u vërshua se ato janë në kundërshtim me Kushtetutën. Ekspertët e arsimit e konsiderojnë çështjen më kompleks për integrimin e arsimit, duke përmendur modelin gjermano-danez si një mundësi të zbatuar edhe në Kosovë.
Adrian Zeqiri, drejtor ekzekutiv në Qendrën Evropiane për Çështje të Minoriteteve (ECMI), thekson se integrimi i arsimit nuk mund të arrihet pa vullnetin e të dyja palëve. Ai përmend historinë e mësuesve që paguheshin nga Ministritë e Arsimit të Kosovës dhe Serbisë, një praktikë që u ndërpre. Aktuelisht, nuk ka asnjë hap konkret për zgjidhjen e çështjeve të arsimit në gjuhën serbe, pasi kërkohet një konsensus mes palëve.
Sektori i shëndetësisë gjithashtu vazhdon të mbetet nën ndikimin e sistemit serb. Zëvendëskryeministri në detyrë, Besnik Bislimi, ka shprehur se po punohet për gjetjen e zgjidhjeve ligjore për integrimin e këtij sektori, por nuk janë dhënë detaje të mjaftueshme për arsimin paralel.
Tekstet e përdorura në shkollat serbe kanë përmbajtje të njëanshme dhe përmbajnë informacione të gabuara për historinë e Kosovës. Në vitin 2011, një hulumtim i kurrikulës dhe teksteve shkollore u realizua, por nuk janë ndërmarrë hapa konkretë që ndihmojnë në integrimin e këtyre sistemit arsimor.
Modeli gjermano-danez, i cili përfshin menaxhimin e shkollave nga shoqatat arsimore të komunitetit në dy anët e kufirit, ofron një perspektivë interesante për Kosovën. Ky model lejon që nxënësit të marrin dy diploma, një për sistemin shqiptar dhe një për atë serb, duke i hapur derë integrimit në një mënyrë më dinjitoze dhe të pranueshme nga të dyja palët. Sipas të dhënave të Ministrisë së Arsimit, aktualisht funksionojnë 131 shkolla që vazhdojnë të ndjekin planprogramet e Serbisë.