Me përfundimin e një viti tjetër, shumë nga ne po përgatitemi për një valë reflektimesh në Instagram dhe përpiqemi të formulojmë rezolutat, si p.sh. të kalojmë më pak kohë duke “doomscroll”. Media sociale vazhdon të ketë një ndikim të rëndësishëm në jetën tonë, duke shërbyer si një mjet për të matur suksesin tonë, për të lidhur me të tjerët dhe për të qëndruar në kontakt me lajmet dhe trendet. Megjithatë, me rritjen e inteligjencës artificiale (AI), mënyra se si përdorim dhe e shohim këtë media ka ndryshuar dukshëm. Misinformacioni në rritje ka sjellë dyshime dhe një ndjenjë zhgënjimi që ndjehet në përdorimin e platformave.
Facebook vazhdon të jetë më popullor, por aplikacione si Reddit dhe Discord janë në rritje, pasi përdoruesit kërkojnë hapësira më autentike dhe intime. Po ashtu, rregullatorët po përpiqen të menaxhojnë tensionet midis një interneti të hapur dhe sigurisë online, gjë që e bën vitin 2025 një moment të rëndësishëm për kompanitë e mediave sociale.
Një nga ngjarjet kryesore ka qenë ndalimi i mediave sociale për të rinjtë nën 16 vjeç në Australi, duke reflektuar shqetësimet në rritje për ndikimin e mediave sociale në shëndetin mendor të adoleshentëve. Danimarka dhe disa vende të tjera po shqyrtojnë masa të ngjashme për të mbrojtur të rinjtë. Ndërkohë, ligje më të rrepta për verifikimin e moshës janë zbatuar në Mbretërinë e Bashkuar për të mbrojtur të miturit nga përmbajtja e rrezikshme.
Në anën tjetër, termi “AI slop” i është dhënë rëndësi në vitin 2025, duke iu referuar imazheve dhe videove të rreme të krijuara nga instrumentet gjeneruese të AI. Kjo ka përkeqësuar situatën e informacionit të çastit dhe ka ndihmuar në përhapjen e mashtrejsve, përfshirë politikanët. Obsesioni i këtij viti ka qenë chatbot-i Grok i Elon Musk, i cili përfshihet në polemika për komente antisemitike.
Sistemi i rregullave për mediat sociale është intensifikuar, me ligje të reja që kërkojnë transparencë dhe përgjegjësi nga kompanitë. Rregullat e BE-së për shërbimet digjitale kanë filluar të ndëshkojnë shkeljet e politikat e reklamimit të platformave si TikTok. Këto ndryshime nënkuptojnë se shqyrtimi legjislativ do të intensifikohet edhe më tej në vitin 2026.











