Operacionet ushtarake të Shteteve të Bashkuara ndaj anijeve që transportojnë naftë venezueliane po rrisin tensionet midis Uashingtonit dhe Karakasit, duke kërcënuar ekonominë e brishtë të Venezuelës. Qeveria e presidentit Nicolas Maduro akuzon SHBA-në për “pirateri”, duke theksuar se retorika përshkallëzohet pas deklaratave nga presidenti Donald Trump se ditët e Maduros janë “të numëruara”. SHBA-të janë dislokuar me një flotë në Karaibe, që zyrtarisht synon luftimin e trafikimit të drogës, por përfshin edhe sekuestrimin e cisternave që transportojnë naftë.
Kjo situatë ka buruar nga një histori e gjatë ku kompanitë amerikane kanë shfrytëzuar pasuritë naftërore të Venezuelës, dhe tani, Chevron është e vetmja kompani amerikane që ka të drejtë të importojë naftë nga vendi, për shkak të embargos së vendosur nga Trump në 2019. Në prag të tensioneve më të mëdha, SHBA-të kanë realizuar sekuestrime të anijeve, duke përfshirë cisternën “Skipper”, që u dërgua në një port amerikan më 10 dhjetor, e cila ishte ngarkuar me 1.9 milion fuçi nafte.
Pasiguria ka ngritur frikë mbi ndihmën ndërlidhëse në tregun e naftës. Edhe pse qeveria venezueliane përcakton se eksportet vazhdojnë, ekspertët paralajmërojnë se një “bllokadë reale” do të ndalonte shpejt prodhimin. Konsultanti Juan Sambo vlerëson se këto masa do të rrisin ndjeshëm kostot e transportit dhe do t’i largonin kompanitë ndërkombëtare, duke çuar në një rënie të mundshme të eksporteve të naftës deri në 45%.
Strategjitë e SHBA-së, sipas profesorëve, kanë të bëjnë jo vetëm me naftën, por edhe me ruajtjen e ndikimit të Uashingtonit në Amerikën Latine në një kontekst rivaliteti me Kinën dhe Rusinë. Këshilli i Sigurimit të OKB-së do të shqyrtojë krizën, dhe frika e një izolimi ekonomik të thelluar në Venezuelë është e pranishme, duke rrezikuar një rikthim në vitet më të errëta të dekadës së kaluar.










