Në një raport të ri, Organizata Evropiane e Konsumatorëve (BEUC) shpreh shqetësime lidhur me marketingun nga influencët, duke theksuar se kjo praktikë sjell probleme si mungesa e transparencës dhe marrëveshjeve komerciale të padeklaruara. Marketingu nga influencët përfshin shpesh promovimin e produkteve me çmime të ulëta nga platforma si Shein ose Temu, si dhe reklama të ushqimeve jo të shëndetshme që nxisin mbivlerësimin e produkteve nga konsumatorët. Rasti në Portugali, ku McDonald’s bashkëpunoi me një streamer të njohur, thekson shqetësimet e ngritura nga BEUC; në disa raste, influencët promovojnë produkte që paguhen për t’i reklamuar, por nuk e zbulojnë këtë informacion për konsumatorët.
Raporti i BEUC tregon se 67% e posteve të monitoruara nga influencët që promovonin ushqime të shëndetshme nuk zbuluan marrëveshje me markat përkatëse, as si dhuratë, as si promovim të paguar. Agustin Reyna, drejtor i BEUC, thotë se kjo është e papranueshme sipas ligjeve të mbrojtjes së konsumatorëve. Ai shton se lidhja mes influencëve, platformave dhe markave nuk është e rregulluar mirë në ligjin e BE-së.
Për këtë arsye, BEUC rekomandon krijimin e përgjegjësisë së përbashkët mes influencëve, agjencive të tyre dhe markave në rast shkeljesh të ligjeve për konsumatorët. Kjo organizatë gjithashtu bën thirrje për ndalimin e marketingut nga influencët në sektorë të rrezikshëm, si ushqimi jo i shëndetshëm për fëmijët. Në nivel të shtetit, disa vende europiane, si Franca dhe Norvegjia, kanë miratuar rregulla për të rregulluar aktivitetet komerciale të influencëve.
Këshilli Evropian pritet të paraqesë projektligjin për Drejtësinë Dixhitale vitin e ardhshëm, për të adresuar praktikat të padrejta online dhe marketingun mashtrues nga influencët. Kjo nismë tregon një angazhim të fortë për të mbrojtur konsumatorët nga ndikimet negative të marketingut në rrjetet sociale.









