Epokës së artë të Helmut Marko i erdhi fundi pas më shumë se 20 vitesh në krye të Red Bull. Vendimi për t’u larguar erdhi pas një takimi me Shefin Ekzekutiv Oliver Mintzlaff, duke e parashikuar këtë largim një vit më herët nga fundi i kontratës së tij, e cila skadonte në 2026.
Shkaqet e këtij largimi janë ndërlidhur me disa veprime të njëanshme të Marko-s, të cilat kanë ndikuar negativisht në marrëdhëniet e tij me ekipin. Një nga vendimet më të diskutueshme ka qenë shkarkimi i Christian Horner, një veprim që solli pasoja financiare për skuadrën. Gjithashtu, promovimi i Arvid Lindblad te Racing Bulls la Yuki Tsunodën pa një makinë, pas kalimit të Isack Hadjar te Red Bull. Këto veprime, përfshirë nënshkrimin me Alex Dunne, janë pritur me skepticizëm nga udhëheqësit e ekipit, duke rezultuar në nevojën për të paguar kompensime të majme për pilotin irlandez.
Kjo situatë duket se do të trondisë stabilitetin e Red Bull, por Max Verstappen mbetet pika e fortë e skuadrës. Hollandezi është i angazhuar deri në vitin 2028 dhe do të shfrytëzojë evoluimin e makinave të reja për të synuar titullin e tij të pestë botëror. Ai është shpresa kryesore për ekipin në një periudhë të pasigurt pas largimit të Marko-s dhe pritet të luajë një rol të rëndësishëm në të ardhmen e skuadrës.
Marko kaloi dekada me sukses në këtë rol, duke kontribuar në rritjen e Red Bull si një fuqi në Formula 1, por tani ekipit i nevojitet një rikonstruksion për të ruajtur pozitat e tij. Pasiqë ekipi është përballur me sfida të shumta në vitet e fundit, është e qartë se e ardhmja e Red Bull do të varet nga qeverisja e re dhe kapaciteti për të menaxhuar ndryshimet që po ndodhin brenda tij.









