Çifti i njohur televiziv, Matt dhe Emma Willis, thanë se u bënë pjesë e një dokumentari të ri sepse ndjejnë se “kanë humbur fëmijët” për shkak të telefonave inteligjentë.
Dokumentari dy-pjesësh është një eksperiment social që trajton ndikimin e telefonave inteligjentë dhe mediave sociale te fëmijët. Episodi i parë u transmetua të mërkurën dhe përfshiu nxënës të shkollës The Stanway School në Colchester, të cilët iu nënshtruan një sërë testesh me ekspertë që monitoruan ndryshimet e tyre në sjellje pasi hoqën dorë nga telefonat për 21 ditë.
Emma Willis tha për BBC: “Donim të përfshiheshim sepse po e përjetojmë këtë problem në shtëpi. Jemi të shqetësuar për ndikimin që kanë telefonat inteligjentë te fëmijët tanë.”
Çifti ka tre fëmijë të moshave 15, 12 dhe 8 vjeç, të cilat janë të ngjashme me moshën e nxënësve të klasës së 8-të që morën pjesë në program.
Një nga nxënësit, Harry, tha se para eksperimentit ai përdorte telefonin për të paktën nëntë orë në ditë, duke parë YouTube, duke luajtur lojëra dhe duke dërguar mesazhe. “Kur ma hoqën telefonin, ishte e tmerrshme. Ndihesha sikur një pjesë e imja mungonte,” tha ai. Megjithatë, pas 21 ditëve, ai u bë më ndërveprues dhe kuptoi se duhej të ishte më i kujdesshëm për atë që shikonte online.
Scarlett, një tjetër nxënëse, tha se ndjehej shumë mirë gjatë eksperimentit. “Nuk pata më sulme paniku apo ankth,” tha ajo, duke shtuar se kjo ishte rezultat i drejtpërdrejtë i ndalimit të përdorimit të telefonit. “Pa telefon, isha më e përqendruar në mësime, më e shoqërueshme, më e sjellshme dhe ndihmoja më shumë në shtëpi. Luanim lojëra tavoline çdo natë.” Tani ajo beson se “telefonat inteligjentë duhet të ndalohen për fëmijët nën 16 vjeç”.
Drejtori i shkollës, John Player, tha se stafi vuri re ndryshime të dukshme te nxënësit pas eksperimentit. “Simptomat e ankthit ranë me 17%, ndërsa ato të depresionit u ulën me 18%. Nxënësit gjithashtu fjetën mesatarisht një orë më shumë çdo natë, gjë që ndikon shumë në shëndetin mendor,” tha ai. Gjithashtu, përqendrimi dhe aftësitë e tyre sociale u përmirësuan dukshëm.
Jessica, një tjetër pjesëmarrëse, tha se nuk mendonte se ishte e varur nga telefoni, por gjatë eksperimentit kuptoi të kundërtën. “Më mungonte të flisja me miqtë online, por kuptova se nuk më mungonin fare aplikacione si TikTok dhe Instagram. Ishte si një peshë që ra nga supet e mia,” tha ajo.
Ndërkohë, Miles, një tjetër nxënës, pranoi se në fillim ishte shumë e vështirë të ndaheshe nga telefoni, por më pas e kuptoi se kjo kishte ndikuar pozitivisht në jetën e tij. “Tani mundohem ta lë telefonin kur e kuptoj se jam në të për shumë kohë dhe kaloj më shumë kohë me familjen,” tha ai.
Raporti i fundit nga Komiteti i Arsimit zbuloi se një në katër fëmijë përdor telefonin në mënyrë që ngjan me varësinë. Shkolla tani planifikon të ofrojë kurse për prindërit për t’i ndihmuar të kuptojnë më mirë algoritmet dhe efektet që kanë telefonat te fëmijët e tyre.
Dokumentari ngre pyetje të rëndësishme për balancën mes teknologjisë dhe mirëqenies, duke ofruar një reflektim për prindërit, mësuesit dhe shoqërinë.