Autoriteti i Konkurrencës së Kosovës ka filluar një analizë të thelluar mbi çmimet e 21 artikujve të shportës bazë të konsumatorit, reagon përmes qëllimit për të adresuar ankesat e shpërndara nga qytetarët lidhur me rritjen e vazhdueshme të çmimeve të produkteve esenciale. Inspektori hetues, Egzon Berisha, theksoi në emisionin “60 Minuta” të KTV-së se ankesa kryesore lidhet me produkte të përditshme si vajrat ushqimore, buka, mielli dhe detergjentët.
Autoriteti është angazhuar në një monitorim të drejtpërdrejtë të tregut duke analizuar çmimet në rrjetet e supermarketeve. Berisha njoftoi se deri në moldimin e analizave, është evidentuar një rritje prej 5.5% e shportës bazë të konsumatorit nga nëntori i vitit 2024 deri në nëntorin e vitit 2025.
Sipas analizave fillestare, asnjë rrjet tregtar në Kosovë nuk ka pozita dominuesi në treg, por janë identifikuar disa produkte vendore që kanë shënuar rritje çmimesh, të cilat janë të lidhura me rritjen e kostove të prodhimit. Berisha shpjegoi se rritjet e çmimeve në shumicën e produkteve bazë janë rezultat i rritjes së fuqisë punëtore dhe të kostove të energjisë elektrike.
Kjo situatë ka ngjallur shqetësim mbarëshoqëror, dhe Autoriteti i Konkurrencës, përmes këtij monitorimi, sinjalizon një përpjekje për të ruajtur stabilitetin e tregut dhe për të mbrojtur konsumatorët. Në përfundim, analiza e thelluar do të ndihmojë në identifikimin e faktorëve të rritjes së çmimeve dhe në mundësitë për ndërhyrje, duke synuar të mbrohet interesat e konsumatorëve dhe të sigurohet transparencë në tregun e Kosovës.










